Fussball90 LogoFussball90 Logo
TSG Hoffenheim

غیررسمی؛ هانس دیتر فلیک مدیر ورزشی جدید هوفنهایم شد

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

دستیار سابق یواخیم لوو به کادر مدیریتی هوفنهایم اضافه خواهد شد.

به نظر می رسد که هافنهایم برای سال های آینده برنامه های زیادی دارد و با انتخاب های درست، قصد پیشرفت دارد و به نقل از Kicker، یکی از این انتخاب ها، انتصاب آقای هانس دیتر فلیک به عنوان مدیر ورزشی جدید این تیم می باشد که به نظر این خبر به زودی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

آقای هانس از فصل ۲۰۰۰/۰۱ تا ۲۰۰۵/۰۶ بعنوان مربی در هافنهایم حضور داشت. وی پس از جدایی از این تیم، یک فصل بعنوان دستیار مربی در لایپزیک حضور داشت و از آن موقع تا کنون، نه فصل را بعنوان دستیار مربی و دو فصل را بعنوان مدیر ورزشی در تیم ملی آلمان طی کرده است و می توان گفت در طی این سال ها، تجربه های ارزشمند زیادی کسب کرده است که اکنون می تواند برای هافنهایم مفید واقع شود.

البته هنوز سمت مدیر ورزشی باشگاه هافنهایم در اختیار آقای الکساندر روزن ۳۸ ساله می باشد و نباید منکر عملکرد با کیفیت و خوب وی شد. اما آقای روزن قرارداد خود را که در سال ۲۰۱۸ به پایان خواهد رسید، تمدید نکرده است و به نظر باتوجه به شرایط فعلی، طرفین با توافق به این همکاری پایان خواهند داد تا هانس دیتر فلیک بتواند فعالیت خود را در این باشگاه شروع کند.

یولین ناگلزمن جوان در این باره گفت :

هدایت این تیم مسئولیت من است، من تیم را تمرین می دهم، بازیکنان را جابجا می کنم و بقیه تصمیمات برعهده کسانی است که باید آن تصمیمات را بگیرند.

وی در ادامه به این موضوع اشاره کرد که از همکاری با الکساندر روزن تاکنون لذت برده است و حالا نمی خواهد در گرفتن چنین تصمیماتی شرکت کند چراکه اینگونه تصمیمات برعهده او نمی باشد اما در پایان به تصمیم باشگاه احترام خواهد گذاشت.

گردآورنده: علیرضا اسلامی

🆔 @persianhoffenheim



کامنت‌ها