Fussball90 LogoFussball90 Logo
TSG Hoffenheim

ناگلزمن در تمجید از مهاجم ملی پوش خود: برای واگنر باید حداقل 50 میلیون یورو پرداخت کنند

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

سرمربی جوان هوفنهایم از مهاجم آلمانی خود تمجید می کند.

اخیرا یواخیم لو ۴ بازیکن از هافنهایم (نیکلاس زوله، سباستین رودی، کریم دمیربای و سندرو وگنر) را برای بازی های جام کنفدراسیون ها به تبم ملی بزرگ سالان آلمان دعوت کرده است و این موضوع برای این تیم می تواند نقطه عطف بزرگی باشد. البته ناگفته نماند که ندیم امیری و جرمی تولیان نیز به تیم ملی زیر ۲۱ ساله های آلمان دعوت شده اند. یولین ناگلزمن، سرمربی هافنهایم در این باره به Kicker، گفت :

شرایط واقعا خوبی را سپری می کنیم و من بسیار مفتخر و خوشحال هستم که این تعداد از بازیکنان تیم ما به تیم ملی آلمان دعوت شده اند. البته من تقریبا چند ماه پیش از این موضوع آگاه شدم. یواخیم با من تماس گرفت و به من گفت که قصد دارد نیکلاس، سباستین، کریم و سندرو را برای آنالیز و مشاهده و بررسی عملکردشان با خود به تیم ملی آلمان ببرد.

 وی در ادامه در مورد حضور وگنر در لیست مهاجمین تیم ملی آلمان نیز گفت :

ما مهاجمین نوک تخصصی زیادی را در تیم ملی نداریم و اکثر اوقات هافبک های تهاجمی تیم کمی جلوتر رفته و نقش یک مهاجم را ایفا می کنند که البته مسلما این یکی از تاکتیک های یواخیم لو می باشد. به نظر من وگنر نیز در هر پستی که یواخیم ترجیح دهد می تواند بازی کند اما باتوجه به عملکردش، او نمایش واقعا بهتری در نوک خط حمله خواهد داشت.

 این مربی ۲۹ ساله در پایان در مورد شایعات اخیر پیرامون خروج وگنر از هافنهایم نیز گفت :

ما به هیچ وجه قصد فروش سندرو را نداریم اما متاسفانه این موضوع همیشه در فوتبال غیرقابل اجتناب است. پس می توانم بگویم تنها در صورتی مسئله خروج او از اینجا را در نظر می گیریم که باشگاهی حاضر به پرداخت ۵۰ میلیون یورو باشد که البته فکر نمی کنم این اتفاق رخ دهد.

گرد آورنده: علیرضا اسلامی

به کانال هواداران هوفنهایم در تلگرام بپیوندید.

🆔 @persianhoffenheim



کامنت‌ها