Fussball90 LogoFussball90 Logo
TSG Hoffenheim

باومن در مصاحبه مفصل با کیکر: امیدوارم تیم نوری بتواند دورتموند را ببرد!

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

شماره یک هوفنهایم نسبت به بازی انتهایی فصل خوشبین است.

هافنهایم، یکی از تیم های شگفتی ساز این فصل از رقابت ها بوندسلیگا، شنبه ۳۰ اردیبهشت باید میزبان آگزبورگ باشد تا مشخص شود که یاران ناگلزمن به صورت مستقیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا می کنند یا باید به مرحله پلی-آف بروند.

الیور بومن که در هفته سی و سوم مقابل وردربرمن توانست صدمین بازی اش را در بوندسلیگا برای هافنهایم انجام دهد، در مصاحبه ای کوتاه با Kicker، درباره وضعیت تیمش صحبت کرده است.

❓ گزارشکر کیکر : نظرتان در مورد نیمه دوم هیجان انگیز مقابل وردربرمن چیست ؟

 بومن :

من به هیچ وجه انتظار چنین بازی ای را نداشتم. برمن به راحتی وارد محوطه جریمه ما می شد و خیلی خوب کار می کرد و متاسفانه در جریان بازی من اصلا متوجه تفاضل گل بین تیممان و دورتموند نبودم.

 ❓ گزارشگر کیکر : یعنی شما حتی در بین دو نیمه هم متوجه این موضوع نشدید ؟

 بومن :

نه در آن لحظه. چراکه وقتی شما در جریان بازی هستید و تمام تمرکزتان روی بازی است، اینگونه اتفاقات را به یاد نخواهید آورد. در کل ما تنها از این موضوع متعجب و ناراحت هستیم که چرا در این بازی عملکردی پر فراز و نشیب و پر اشتباهی داشتیم و نتوانستیم با تمرکز کامل، عملکرد همیشگی مان را داشته باشیم .

 ❓ گزارشگر کیکر :به نظر شما آیا می توان گفت که هافنهایم نتیجه یک فصل را در یک نیمه از دست داد ؟

 بومن :

خب البته هنوز یک بازی دیگر باقی مانده است. البته جدا از این موضوع، به نظر من این کاملا اشتباه هست که تمام اتفاقات و نتایج را فقط به دلیل دریافت سه گل در یک نیمه فراموش کنیم. البته دریافت این سه گل و از دست دادن امتیازهای زیاد در طی فصل واقعا ناراحت کننده است. ما تساوی های غیر ضروری زیادی در این فصل داشتیم مانند تساوی ۲-۲ مقابل دورتموند.

❓ گزارشگر کیکر:هافنهایم دیگر چه امتیازهای غیر ضروری ای را از دست داده است ؟"

بومن :

تساوی خانگی مقابل وردربرمن و هامبورگ، و تساوی مقابل دارمشتات. ما همچنین باید در بازی های خانگی مان مقابل دورتموند و کلن نیز پیروز می شدیم. در حال حاضر ما خوشحال هستیم اما مطمئنا اگر در این بازی ها نیز پیروز می شدیم، خوشحال تر می بودیم.

 ❓ گزارشگر کیکر :به نظر شما شانس هافنهایم برای قرار گرفتن در رتبه سوم چقدر می باشد ؟

 بومن :

ما باید حتما در بازی مقابل آگزبورگ پیروز شویم. این بازی مطمئنا از بازی دورتموند سخت خواهد بود چراکه آگزبورگ برای بقا می جنگد که همین موضوع باعث جذابیت و سخت شدن بازی در آخرین ثانیه می شود. البته اگر ما در فرم همیشگی مان باشیم همه چیز خوب پیش خواهد رفت. ما فقط نیاز داریم با تمرکز کامل و بدون فکر به چیز دیگری برای پیروزی به میدان برویم.

❓ گزارشگر کیکر : به نظر شما بازی در خانه حریف می تواند در نتیجه این بازی تاثیر قابل تاملی داشته باشد ؟

 بومن :

در هر صورت ما باید این بازی را ببریم. درست است که شاید این موضوع تاثیرگذار واقع شود اما ما در طول بازی نباید بخاطر این موضوع (بازی در خانه حریف) تمرکزمان را از دست دهیم. شما نباید با این تفکر که دوباره می توانید پنج گل به حریف بزنید، به میدان بروید چراکه این بازی، بازی کاملا متفاوتی خواهد بود.

 

❓ گزارشگر کیکر : به نظر شما آیا وردربرمن می تواند دورتموند را در سیگنال ایدونا پارک شکست دهد ؟

 بومن :

وردربرمن یک تیم بسیار خوب است و باید بخاطر عملکرد فوق العاده شان در طی این فصل با چیزی مانند کسب سهمیه لیگ اروپا از آن ها قدردانی کرد. پس ببرید و این لطف را به ما بکنید (با خنده).

 گرد آورنده: علیرضا اسلامی

به کانال هواداران هوفنهایم در تلگرام بپیوندید.

🆔 @persianhoffenheim



کامنت‌ها