Fussball90 LogoFussball90 Logo
Bayer 04 Leverkusen

تغییر پست فولر در لورکوزن؛ توخل سرمربی شیرها می شود؟!

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

در پایان فصل قطعا تغییراتی در لورکوزن صورت خواهد گرفت.

بایرلورکوزن روزهای کابوس واری را سپری می کند. روگر اشمیت در میانه های راه از سمت خود کنار گذاشته شد و تایفون کورکوت سرمربی جوان آلمانی روی کار آمد. اکنون در پایان هفته سی و سوم شیرها همچنان به منطقه سقوط نزدیک هستند و این برای هواداران به هیچ وجه قابل قبول نیست.

به گزارش Fussball.news، بعد از اعلام رسمی خروج کورکوت در انتهای فصل از لورکوزن، اکنون اخبار حاکی از خروج احتمالی میشائیل شاده مدیر اجرایی (کل) بایر هستند. مطبوعات می گویند شاده در پایان فصل از شغل خود بر کنار خواهد شد و رودی فولر مدیر ورزشی فعلی تیم به جای او به پست مدیریت کل می رسد! در این صورت پست مدیریت ورزشی شیرها خالی و جستجو برای مدیر ورزشی تیم آغاز خواهد شد.

سیمون رولفس بازیکن کاپیتان سابق شیرها در تساوی 2-2 تیمش برابر کلن در ورزشگاه حضور داشت. رولفس مدرک مدیریت خود را مدتها است که گرفته و ممکن است حضور او در ورزشگاه اتفاقی نبوده باشد! اولف کرشتن هم شخص دیگر حاضر در بای آرنا بود که گلزن ترین بازیکن تاریخ ورکسلف محسوب می شود.

در سوی دیگر، برای انتخاب سرمربی همچنان گزینه های زیادی به گوش می رسد اما جذاب ترین و جدیدترین گزینه موجود، توماس توخل سرمربی فعلی بروسیا دورتموند است. مطبوعات نام های زیادی را اعلام کرده اند. لوسین فاوره سرمربی نیس فرانسه، پیتر بوژ سرمربی آژاکس هلند، نیکو کواچ سرمربی فرانکفورت، دومنیکو تدسکو سرمربی ارتسگبیرگ و مارتین اشمیت سرمربی ماینتس به میان آمده است. مارکوس آنفانگ سرمربی هولشتن کیل دسته سومی که قبلا سابقه هدایت در تیم های پایه لورکوزن را در کارنامه داشته هم در میان نام ها به چشم می خورد.



کامنت‌ها