Fussball90 LogoFussball90 Logo
VfL Wolfsburg

کستیلز در ولفسبورگ ماندنی شد

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

گلر آینده دار وولفسبورگ در این تیم باقی خواهد ماند.

کوئن کستیلز همانند کاپیتان گرگ ها، دیگو بنالیو، در این فصل فراز و نشیب های زیادی داشته است. او دروازه بان شماره یک هکینگ بوده و دروازه نیمکت نشین اسماعیل و حالا با حضور یونکر، او دوباره مرد اصلی چارچوب گرگ هاست. وی در این باره به KICKER، گفت :

من همیشه سعی می کنم تا جایی که می شود، توپ هایی که به سمت دروازه شلیک می شود را سیو کنم و اگر بخواهیم منصف باشیم شما در این پست همیشه به کمی چاشنی شانس نیز نیاز دارید.

کوئن در پیروزی ۲-۰ هفته پیش تیمش مقابل آینتراخت فرانکفورت، دو سیو فوق العاده داشت که توانست سه امتیاز را برای تیمش به ارمغان بیاورد. وی درباره این پیروزی گفت :

من فکر نمی کنم که بتوان گفت تنها با یک پیروزی، تنش و فشارها از دوش تیم برداشته شده است. البته بازیکنان ما بسیار متمرکزند و از این موضوع به خوبی آگاه هستند که تنها با آن پیروزی چیزی تمام نشده است و ما هنوز دو بازی دیگر نیز در پیش داریم.

 این دروازه بان ۲۴ ساله بلژیکی در مورد بازی شنبه مقابل بروسیا مونشن گلادباخ نیز گفت :

بازی مقابل گلادباخ شاید حتی مهم تر از بازی مقابل فرانکفورت باشد. ما تمام تلاشمان را برای کسب سه امتیاز خواهیم کرد، این را به هوادارانمان مدیون هستیم. نمی دانم چرا اما متاسفانه در این فصل امتیازات کمی در بازی های خانگی کسب کرده ایم و این به ما انگیزه بیشتری برای کسب آخرین سه امتیاز خانگی می دهد.

 با توجه به نیمکت نشینی های مداوم کستیلز زیر نظر اسماعیل، به نظر می رسید این گلر بلژیکی که تا سال ۲۰۱۹ با گرگ ها قرارداد دارد، در پایان فصل از این تیم جدا شود اما حالا او دوباره زیر نظر آندریس یونکر به گلر اصلی این تیم تبدیل شده است. وی در این باره افزود :

هیچ دلیلی وجود ندارد که بخواهیم راجع به این موضوع (ماندن یا خروج وی از ولفسبورگ) صحبت کنیم. من همیشه در اینجا، همراه این هواداران خوب و در این باشگاه عالی احساس فوق العاده ای داشته ام و از زندگی در اینجا واقعا خوشحالم.

وی در پایان افزود که مصدومیت کوچکش از ناحیه ران پا در تمرینات این هفته مشکل جدی ای نمی باشد و در صورت صلاح دید مربی، می تواند در بازی مقابل گلادباخ دوباره به میدان برود.

 گرد آورنده: علیرضا اسلامی

🆔 @persianwolfsburg



کامنت‌ها