Fussball90 LogoFussball90 Logo
VfL Wolfsburg

یونکر : حمایت هواداران، برتری لازم برای پیروزی در این بازی را به ما خواهد داد

سید محسن علوی زاده

آندریس یونکر سرمربی ولفسبورگ پیش از دیدار تیمش با شالکه در نشست خبری حاضر شد.

شنبه، ۲۳ اردیبهشت ساعت ۱۸ به وقت تهران، گرگ ها باید در شرایطی میزبان گلادباخ باشند که در شرایط خوبی قرار ندارند. هکینگ به فولکس واگن آرنا بازخواهد گشت اما این بار به عنوان مربی تیم حریف.

آندریس یونکر، سرمربی گرگ ها در این باره به وبسایت رسمی ولفسبورگ گفت :

در حال حاضر اعداد و ارقام و آمار اهمیت زیادی ندارند. ما باید مقابل تیمی بازی کنم که همانند ما فراز و نشیب های زیادی داشته است و توانسته در بسیاری از بازی ها همه را شگفت زده کند. ما نیاز داریم که حداکثر امتیازهای ممکن را از این بازی کسب کنیم، در حال حاضر به هیچ چیزی بیشتر از پیروزی نیاز نداریم و پیروزی در بازی فردا عالی خواهد بود.

بازیکنان من به خوبی از شرایطی که در آن قرار دارند آگاه هستند و پس از پیروزی در هفته گذشته، در فرم خوبی قرار دارند. در بازی فردا ما حمایت هوادارانمان را نیز خواهیم داشت، حمایتی که از زمانی که در اینجا بوده ام فوق العاده بوده است. این به ما برتری خاصی خواهد داد و من مشتاقانه منتظر بازی خانگی فردا هستم.

یانیک گرهارت به علت محرومیت و ریکاردو رودریگز نیز بدلیل مصدومیتی جزئی از همراهی تیمشان در بازی فردا باز خواهند ماند. یونکر در باره وضعیت بازیکنانش نیز گفت :

ما در حال تلاش برای برگرداندن هرچه سریعتر و بهبودی ریکاردو هستیم. اما این موضوع که آیا او برای بازی فردا آماده خواهد بود یا خیر، به طور قطع مشخص نیست.

 

وی در مورد حضور احتمالی ویکتور اوسیمن جوان نیز در بازی فردا گفت :

پس از بازگشت ویکتور از مصدومیتش، او پیشرفت واقعا قابل قبول و خوبی داشته است. او استعداد و پتانسیل بسیار خوبی برای پیشرفت دارد، او سخت کوش است و برای تیمش نهایت تلاشش را می کند. هیچ چیز بعید نیست، شاید او بتواند در بازی فردا حضور داشته باشد و شاید نتواند.

 

اولاف ریبه، مدیر ورزشی ۳۹ ساله گرگ ها در این باره به وبسایت رسمی ولفسبورگ گفت :

ما باید تمام تلاشمان را در بازی فردا بکنیم، چراکه به شدت به یک پیروزی دیگر نیز نیاز داریم، در این صورت است که شرایط ما بهتر خواهد شد و این نیز از ابتدا هدف اصلی ما بوده است. فردا یک بازی هیجان انگیز و سخت با یک استادیوم پر از هوادارانی که قصد حمایت از تیمشان را دارند در انتظار ما خواهد بود.ما می خواهیم این فصل بد را با یک پیروزی خوب خانگی دیگر در بازی فردا به پایان برسانیم. زمانی که بتوانیم این کار را انجام دهیم نوبت به بازی پایان خواهد رسید و سپس یک بررسی و آنالیز کامل برای این فصل کابوس وار، تا دیگر چنین بازی هایی را تکرار نکنیم.

@27568@

 

گرد آورنده: علیرضا اسلامی



کامنت‌ها