Fussball90 LogoFussball90 Logo
Bayer 04 Leverkusen

فولر ریسک می کند؛ دوستِ ناگلزمن جوان، گزینه جدید و محتمل لورکوزن برای فصل آینده!

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

دومنیکو تدسکو گزینه ای محتمل برای شیرها به نظر می رسد.

بایرلورکوزن همچنان به دنبال یک گزینه برای جانشینی روگر اشمیت به نظر می رسد. به گزارش Kicker، سرمربی ارتسگبیرگ آئو گزینه جدید رودی فولر محسوب می شود!

دومنیکو تدسکو، سرمربی جوان آلمانی- ایتالیایی سابقه ای نسبتا خوب در امر مربی گری دارد. تدسکوی 31 ساله که سابقه همکاری با توماس اشنایدر، مربی تیم ملی آلمان را در کارنامه دارد، مدرک مربیگری خود را به همراه یولیان ناگلزمن دریافت کرده است. تدسکوی جوان بعد از هدایت تیم های پایه اشتوتگارت به هوفنهایم رفت و در 9 بازی 17 امتیاز کسب کرد. 

او اکنون در ارتسگبیرگ آئوی دسته دومی سرمربیگری می کند و تیم در حال سقوط و ویرانه را تحویل گرفته. تیم تدسکوی تازه وارد به احتمال فراوان در بوندس لیگای 2 می ماند و قرارداد او هم تا سال 2018 اعتبار دارد. به نظر می رسد این گزینه محتمل ترین گزینه میان گزینه های مطبوعات باشد.

مطبوعات آلمانی نام لوسین فاوره سرمربی نیس فرانسه، پیتر بوژ سرمربی آژاکس هلند، نیکو کواچ سرمربی فرانکفورت و مارتین اشمیت سرمربی ماینتس را اعلام کرده اند. نام سرمربی هولشتن کیل دسته سومی که قبلا سابقه هدایت در تیم های پایه لورکوزن را در کارنامه داشته هم در میان نام ها به چشم می خورد.

گفتنی است که تدسکو علاقه مند به بازی هجومی با سبک 3-3-4 است؛ سبک هجومی مدتها است که در دستور کار ورکسلف به نظر می رسد.

@27561@



کامنت‌ها