Fussball90 LogoFussball90 Logo
VfL Wolfsburg

یک مکزیکی دیگر در راه ستاره شدن در بوندس لیگا

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

آدرین گورانش آینده ای خوب را پیش روی خود می بیند.

بوندسلیگا در سال های اخیر پیشرفت های چشم گیری داشته و به یکی از مهدهای فوتبال برای حضور بازیکنان با ملیت های مختلف تبدیل شده است و حالا به نظر بازیکنان مکزیکی در راس این موضوع قرار گرفته اند. به نقل از  وبسایت رسمی بوندسلیگا، پس از خاویر هرناندز (چیچاریتو)، پاول پاردو و مارکو فابیان، به نظر می رسد گرگ ها در حال معرفی یک استعداد مکزیکی دیگر به بوندسلیگا هستند.

آدرین گورانش، هافبک تهاجمی ۱۸ ساله ولفسبورگ که در این فصل توجه های زیادی را در تیم زیر ۱۹ ساله های ولفسبورگ به خود جذدب کرده است می تواند به یکی از بازیکنان خوب و باکیفیت این لیگ تبدیل شد. وی در در پوئبلای مکزیک به دنیا آمده است. پدر او آلمانی و مادرش مکزیکی است. آدرین در سنین کودکی در مکزیک زندگی می کرد اما پس از بازگشت خانواده اش به آلمان، او از ۸ سالگی به آکادمی ولفسبورگ پیوست و از آن زمان تاکنون عملکرد واقعا خوبی در این تیم داشته است.

گویا دنیس ته کلوئس، سرپرست تیم ملی جوانان مکزیک نیز به گورانش علاقه پیدا کرده است و در این باره گفت :

مدت هاست که ما به دنبال آدرین گورانش هستیم. ما یکی از استعدادیاب هایمان را به آنجا فرستادیم تا عملکرد او را در نظر بگیرد و با خانواده اش در تماس باشد. از آن زمان به بعد ما به صورت مداوم گزارش هایی از عملکرد او دریافت کرده ایم و از این موضوع راضی هستیم.

ته کلوئس در ادامه اضافه کرد :

آدرین یک بازیکن جوان و مستعد می باشد که می تواند آینده درخشانی داشته باشد. او در پوئبلا متولد شده و گذشته خانواده وی و صحبت های اخیر ما نشان داده که او علاقه مند به بازی برای تیم ملی مکزیک می باشد. او بازی چشم گیری دارد و می تواند در چند پست مختلف تهاجمی بازی کند که این می تواند کمک بزرگی برای ما باشد. ما به زودی او را برای بازی های ملی دعوت می کنیم و امیدواریم که او این دعوت را بپذیرد. ما فرصت های زیادی برای نشان دادن کیفیت هایش به خواهیم داد.

گرد آورنده: علیرضا اسلامی

به کانون هواداران تلگرام وولفسبورگ در ایران بپیوندید:

🆔 @persianwolfsburg



کامنت‌ها