Fussball90 LogoFussball90 Logo
VfL Wolfsburg

سرمربی وولفسبورگ قبل از دیدار با بایرن مونیخ: بازی خاصی برای من خواهد بود؛ شانس پیروزی داریم

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

آندریاس یونکر از شرایط تیم خود در آستانه دیدار حساس با بایرن مونیخ می گوید.

گرگ ها در هفته سی و یکم از رقابت های بوندسلیگا، باید در حالی میزبان بایرن مونیخ باشند که در شرایط به شدت بحرانی ای قرار دارند و بایرن نیز از حذفش در لیگ قهرمانان عصبانی است و قصد دارد انتقام این حذف را، در بازی های داخلی بگیرد. آندریس یونکر که کار بسیار سختی را در این چهار هفته برای نجات گرگ ها از منطقه خطر پیش رویش دارد، در این باره به وبسایت رسمی ولفسبورگ گفت :

ما باید شجاعت این را داشته باشیم که حملات زیادی را انجام دهیم و حتی به پیروزی در این بازی مقابل بایرن فکر کنیم و بازی را با نتیجه قابل قبولی به پایان برسانیم.

 این مربی ۵۴ ساله از سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ نیز در بایرن مونیخ حضور داشته و حالا در مورد رویارویی دوباره اش با این تیم گفت :

من همیشه مشتاق دیدار دوباره با تیم های سابقم هستم. این دیدار، برای من بسیار خاص خواهد بود اما برای بازیکنان و باشگاه، این دیدار نیز مانند دیدار با یکی دیگر از هفده تیم بوندسلیگا می باشد. این برای من فرقی ندارد که در مقابل تیمی با مربیگری رالف هازنهوتل بازی کنم یا کارلو آنچلوتی. تنها مسئله مهم این است که ما در این بازی نیز فرصت کسب سه امتیاز را داریم که البته مسلما فقط در این صورتی این اتفاق می افتد که ما بتوانیم گل های بیشتری بزنیم. گلی نباشد، پیروزی ای درکار نخواهد بود.

این بازی، شنبه ساعت ۲۱ به وقت تهران در ورزشگاه فولکس واگن آرنا برگزار خواهد شد و گرگ ها از حمایت هواداران خوبشان برخوردار خواهند بود. اولاف ریبه مدیر ورزشی ولفسبورگ نیز در این باره گفت :

هواداران ما واقعا حمایت فوق العاده ای را از خود نشان می دهند. تشویق و حمایت این طرفداران در حدی خوب و باکیفیت است که در عملکرد بازیکنان تاثیر می گذراد و می تواند نتیجه بازی ها را تغییر دهد.

جاشوآ گیلاووگی علاوه بر مصدومیت، به دلیل محرومیت نیز بازی فردا را از دست خواهد داد. همچنین حضور انتپ، مالی و رودریگز که به تازگی به تمرینات تیمی اضافه شده اند در ابهام قرار دارد. در هر صورت، گرگ ها برای فرار از منطقه خطر باید بتوانند از بازی فردا امتیاز کسب کنند.

گرد آورنده: علیرضا اسلامی

به کانون هواداران تلگرام وولفسبورگ در ایران بپیوندید:

🆔 @persianwolfsburg



کامنت‌ها