Fussball90 LogoFussball90 Logo
VfL Wolfsburg

گوستاوو: بایرن مونیخ کیفیت بالایی دارد اما می توانیم از آنها امتیاز بگیریم

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

هافبک سابق بایرن مونیخ از تلاش بالای تیمش می گوید.

گرگ ها در هفته سی ام رقابت های بوندسلیگا، با نتیجه ۱-۰ در المپیااستادیوم مغلوب هرتابرلین شدند تا همچنان در منطقه خطر سقوط قرار داشته باشند. در صورت سقوط، بازیکنان زیادی از این تیم خارج خواهند شد و مسلما ولفسبورگ حال و روز بدتری را تجربه خواهد کرد. لوئیز گوستاوو، هافبک دفاعی برزیلی ولفسبورگ در این باره به Kicker، گفت :

ما در گذشته تصمیماتی گرفته ایم که اشتباه بودند و متاسفانه ما دیر متوجه این موضوع شدیم. ما این فصل را آن گونه که باید، شروع نکردیم و نتوانستیم قابلیت های خودمان را به خوبی نشان دهیم. ما هنوز هم از کیفیت بالایی برخوردار هستیم و این کیفیت باید به اندازه ای که بتوانیم امتیازهای لازم برای باقی ماندن در بوندسلیگا را کسب کنیم، کافی باشد.

تنها چهار هفته تا پایان رقابت های بوندسلیگا باقی مانده است و این هافبک ۲۹ ساله اعتقاد دارد که تیمش می تواند در این نبرد پیروز شود. وی در ادامه گفت:

حالا ما باید برای یک ماه، تمام تمرکزمان را بر روی نتایج بهتر و عملکردی با کیفیت تر قرار دهیم، باید سخت تمرین کنیم و حتی اجازه یک لغزش بیشتر را به خودمان ندهیم چراکه فقط یک اشتباه دیگر، می تواند نتایج غیر قابل جبرانی داشته باشد.

 گوستاوو در ادامه کمی راجع به این تمرکز همه جانبه توضیح داد و گفت :

به شخصه تا پایان فصل این گونه عمل خواهم کرد : تمرکز، تمرین، خوراک، خواب، تمرین و بازهم تمرین و تمرین. جو باشگاه مثبت تر شده است. ما در حال جنگ برای هواداران مان هستیم، برای باشگاه. ما از قابلیت ها و کیفیت خوب بایرن مونیخ آگاه هستیم اما در فوتبال هر چیزی ممکن است و ما همه تلاشمان را خواهیم کرد.

گرد آورنده: علیرضا اسلامی

به کانون هواداران تلگرام وولفسبورگ در ایران بپیوندید:

🆔 @persianwolfsburg



کامنت‌ها