Fussball90 LogoFussball90 Logo
VfL Wolfsburg

مالی: می توانیم از بایرن مونیخ امتیاز بگیریم

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

هافبک طراح وولفسبورگ نسبت به بازی با بایرن مونیخ امیدوار است.

گرگ ها در هفته سی ام از رقابت های بوندسلیگا در یک دیدار تقریبا یک طرفه، در المپیااستادیوم با نتیجه ۱-۰ مغلوب یاران داردای شدند. آندریس یونکر، سرمربی ولفسبورگ نتیجه این دیدار را "باختی ناامید کننده و غیرمنصفانه" دانست. اولاف ریبه، مدیر ورزشی گرگ ها نیز در این باره به وبسایت رسمی ولفسبورگ گفت :

واقعا حق ما در آن بازی، چیزی جز کسب پیروزی نبود. هرتابرلین تنها یک موقعیت گل مهم داشت که از آن به خوبی استفاده کرد. این شکست حق ما نبود چراکه بی شک ما تیم برتر میدان بودیم.

 در شش دقیقه ابتدایی این دیدار، گرگ ها دو موقعیت فوق العاده گل زنی را توسط گومز و مالی از دست دادند. پس از آن، در ادمه بازی آرنلد نتوانست توپ را از فاصله ۸ متری وارد دروازه بدون دروازه بان بکند و پس از آن نیز گومز یک موقعیت خوب دیگر را از دست داد. یونس مالی، هافبک ترک گرگ ها در این باره گفت :

اینکه ما باید از آنجا دست خالی و بدون هیچ امتیازی به خانه بر می گشتیم واقعا ناامید کننده بود. البته این شکست واقعا غیر قابل باور بود مخصوصا در نیمه اول، چراکه ما به شکل قاطعانه ای تیم برتر میدان بودیم و حداقل باید می توانستیم یک یا دو گل به ثمر برسانیم. این شکست واقعا آزار دهنده بود.

گرگ ها در هفته سی و یکم بوندسلیگا در حالی باید میزبان بایرن مونیخ صدرنشین باشند که در رده چهاردهم و با تنها یک امتیاز بالاتر از مرحله پلی-آف منطقه سقوط قرار دارند.

یونس مالی در ادامه در این مورد گفت :

بازی کردن با بایرن مونیخ همیشه سخت بوده است. البته ما در خانه بازی می کنیم و بدون در نظر گرفتن وضعیت فعلی جدول، ما می توانیم از آنها امتیاز بگیریم چراکه با توجه به شرایطی که ما در آن قرار داریم، هر امتیاز بسیار ارزشمند خواهد بود و هر اتفاقی ممکن است.

گرد آورنده: علیرضا اسلامی

به کانون هواداران تلگرام وولفسبورگ در ایران بپیوندید:

🆔 @persianwolfsburg



کامنت‌ها