Fussball90 LogoFussball90 Logo
VfL Wolfsburg

یونکر: نقاط ضعف هرتابرلین را به خوبی می شناسیم

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

سرمربی وولفسبورگ با روحیه ای خوب به مصاف هرتابرلین می رود.

به نقل از Kicker، ولفسبورگ که در هفته پیش توانست با نتیجه ۳-۰ از سد اینگولشتات رد شود، اکنون باید میهمان هرتابرلینی باشد که شرایط بهتری نسبت آنها دارد. این تیم سبز پوش فاصله بسیار کمی با منطقه خطر دارد و برای بقا در لیگ باید بتواند از این بازی، حداقل یک امتیاز کسب کند.

آندریس یونکر در این باره گفت :

 مشخصا برای این بازی باید برنامه خاصی داشته باشیم چراکه به هر امتیازی که بتوانیم کسب کنیم نیاز داریم. ما نقاط ضعف و قدرت آنها را به خوبی می شناسیم و روی آنها کار کرده ایم. آنها بازی تهاجمی خوبی را ارائه می دهند که هر تیمی این قابلیت را ندارد. اما هنوز همه چیز در دستان خود ما قرار دارد و می توانیم نهایت امتیازات ممکن را با کمی تلاش بیشتر کسب کنیم.

علی رغم شرایط بحرانی ولفسبورگ، این مرد ۵۴ ساله هلندی معتقد است که تمام تمرکز تیمش باید روی بازی مقابل هرتابرلین قرار بگیرد. وی در این باره گفت :

در حال حاضر تمرکز من و بازیکنانم فقط بر روی بازی مقابل هرتابرلین است. ما فعلا به هیچ چیز دیگری به غیر از کسب حداکثر امتیاز ممکن از این بازی فکر نمی کنیم و پس از این بازی در مورد چیزهای دیگر صحبت خواهیم کرد.

حالا با توجه به اینکه کاپیتان بنالیو به همراه انتپ، اوسیمن، رودریگز، العزاوی و هورن به تمرینات گرگ ها اضافه شده است و ترش نیز از جمعه به تمرینات بازخواهد گشت، شاید این تیم بتواند از بازی فردا سه امتیاز ممکن را کسب کند. آندریس یونکر در این باره گفت :

در حال حاضر من انتخاب های زیادی برای این بازی دارم و هر بازیکنی ممکن است در ترکیب قرار بگیرد. من ۲۵ بازیکن خوب و آماده برای انتخاب دارم، زمانی که کارم را در اینجا شروع کردم فقط ۱۵ بازیکن آماده داشتم.

گرد آورنده: علیرضا اسلامی

به کانون هواداران تلگرام وولفسبورگ در ایران بپیوندید:

🆔 @persianwolfsburg



کامنت‌ها