Fussball90 LogoFussball90 Logo
VfL Wolfsburg

گومز: در وولفسبورگ خوشحالم و به تمدید قرارداد فکر می کنم

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

مهاجم وولفسبورگ می خواهد در این تیم بماند.

ماریو گومز، مهاجم ۳۱ گرگ ها نه تنها در این فصل گلزن ترین بازیکن تیمش بوده بلکه یکی از بهترین های فصل نیز بوده و امتیازهای زیادی برای ولفسبورگ به ارمغان آورده است. اما اکثر رسانه ها مطالب زیادی در مورد خروج او در انتهای فصل نوشته اند و همین موضوع باعث شد تا گومز در مصاحبه ای با Kicker بگوید :

همیشه (رسانه ها) نباید هر حرف و اتفاق موافق یا مخالفی (با گفته های خودشان) را پیچیده تر از آنچه که هست بکنند. اتفاقات اخیر پیرامون لورکوزن و رودی فولر نیز می تواند یک مثال بسیار خوب برای این موضوع باشد.

گومز در مورد احتمال تمدید قراردادش نیز گفت :

اگر من یک بازیکن جوان و خام بودم، مسلما در چنین موقعیتی بسیار گیج می شدم اما اکنون تجربه لازم را کسب کرده ام و نمی توانم بفهمم که چرا برخی از رسانه ها نمی توانند این موضوع را درک کنند که من در اینجا خوشحالم. ما به این شکل به موضوع تمدید قرارداد رسیدگی خواهیم کرد : بعد از پایان فصل من و مسئولین با یکدیگر صحبت می کنیم و اگر از این موضوع رضایت داشته باشیم، قراردادم را تمدید خواهم کرد و حتی اگر مشخص شود که شرایط کمی پیچیده و سخت تر از آنچه که فکرش را می کردیم باشد، باز هم با یکدیگر صحبت می کنیم تا راه حلی پیدا کنیم، می دانم که در گرفتن این تصمیمات تنها نخواهم بود.

گومز ادامه می دهد:

من را با عملکردم در تیم بشناسید. من به شدت باور دارم که هنوز هم تیم خوبی هستیم و عملکرد قابل قبولی داریم. در اینجا خوشحالم و به تمدید قرارداد فکر می کنم.

گرد آورنده: علیرضا اسلامی

به کانون هواداران تلگرام وولفسبورگ در ایران بپیوندید:

🆔 @persianwolfsburg



کامنت‌ها