Fussball90 LogoFussball90 Logo
VfL Wolfsburg

مهاجم رئال مادرید در وولفسبورگ باقی خواهد ماند؟!

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

مایورال از شرایط بازی در وولفسبورگ راضی نیست.

بورخا مایورال، مهاجم جوان رئال مادرید که در تابستان گذشته بطور قرضی تا پایان فصل جاری به ولفسبورگ پیوسته است، اکنون ممکن است یک فصل دیگر نیز در بوندسلیگا ماندنی شود. به نقل از ESPN، مایورال که تا ۲۰۲۱ با مادرید قرار دارد در این باره گفت :

من یک بازیکن جوان هستم و در حال حاضر بیشترین چیزی که به آن نیاز دارم، فرصت بیشتر و موقعیت های بیشتر برای بازی کردن است.

مایورال که در این فصل تنها ۳ بار در ترکیب اصلی گرگ ها قرار گرفته است تنها موفق به زدن ۲ گل شده است، در ادامه گفت :

این برای من کاملا مشخص نیست که چرا ولفسبورگ می خواهد قرارداد قرضی من را برای یک فصل دیگر تمدید کند. واقعا درک نمی کنم که چرا من را در اینجا می خواهند. من یک سال در اینجا حضور داشته ام و آنها تاکنون فرصت زیادی برای بازی به من نداده اند. من واقعا می خواهم که بیشتر به میدان بروم.

قرارداد قرضی بورخا شامل یک بند است که در پایان فصل جاری در صورت رضایت هر دو باشگاه، آنها می توانند این قرارداد قرضی را برای یک فصل دیگر نیز تمدید کنند. مایورال در این باره گفت :

من با مسئولین رئال مادرید صحبت کرده ام و آنها به من گفته اند که وقتی مسئولین ولفسبورگ برای تمدید این قرارداد قرضی به مادرید رفته بودند، مسئولین مادرید به همین موضوع بازی نرسیدن به من اشاره کرده بودند. من تنها در سه بازی از بوندسلیگا در ترکیب اصلی قرار گرفته ام. من هنوز فرصتی برای اثبات خودم نداشته ام. پس چرا آنها باید من را برای یک فصل دیگر نیز بخواهند ؟

مایورال امیدوار است که بتواند قبل از بازگشت به مادرید، توانایی هایش را در ولفسبورگ نشان دهد اما باتوجه به شرایط فعلی چنین اتفاقی بعید است. وی در این باره گفت :

در مادرید رقابت برای بازی کردن واقعا سخت است. همانطور که به بازیکنانی مانند خامس رودریگز، مارکو آسنخیو و ایسکو نیز به اندازه کافی بازی نمی رسد. در هر حال این اولین تجربه دور از خانه و خانواده من بوده است. در یک کشور دیگر. یک زبان دیگر. و من فکر می کنم که این تجربه من را قوی تر کرده است و حالا می خواهم این فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانم و بعد از آن خواهیم دید که چه پیش خواهد آمد.

گرد آورنده: علیرضا اسلامی

به کانون هواداران تلگرام وولفسبورگ در ایران بپیوندید:

🆔 @persianwolfsburg



کامنت‌ها