Fussball90 LogoFussball90 Logo
VfL Wolfsburg

تمجید سرمربی وولفسبورگ از مدافع جوان خود

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

یونکر از نمایش کنوخه رضایت دارد.

به نقل از Kicker، آندریس یونکر به تمجید از مدافع ۲۴ ساله تیمش پرداخت و از عملکرد او دفاع کرد. رابین کنوخه جوان با توجه به شرایط فعلی گرگ ها، مانند هر بازیکن دیگری در این تیم، نتوانسته است آنطور که باید خود را نشان دهد اما سرمربی هلندی ولفسبورگ همچنان به این بازیکن ایمان دارد. یونکر در این باره گفت :

او در چند بازی ابتدایی ای که من هدایت ولفسبورگ را بر عهده داشتم عملکرد بسیار خوبی داشت.

رابین در شکست ۴-۱ هفته پیش تیمش مقابل شالکه عملکرد قابل قبولی نداشت و اکنون طبق گفته های یونکر، کنوخه خود را سرزنش می کند :

نیازی نبود که در مورد بازی او مقابل شالکه صحبت زیادی داشته باشیم. رابین از معدود بازیکنانی است که عملکرد خود را نقد می کند. او بازیکنی است که آینه را روبروی خود نگه داشته و از چیزی که می بیند راضی نیست. او میداند که چه قسمتی از کار اشکال دارد و ما با هم در مورد این موضوع صحبت کرده ایم.

با توجه به نتیجه هفته پیش گرگ ها مقابل شالکه، گمانه زنی هایی در مورد حضور او در ترکیب تیمش مقابل اینگولشتات به وجود آمده است. یونکر در این باره گفت :

او باید در تمرینات این هفته خودش را دوباره ثابت کند. من او را به خوبی می شناسم و فکر می کنم او به اندازه کافی انگیزه دارد که بتواند عملکرد خوبی را از خود نشان دهد.

 گردآورنده: علیرضا اسلامی

تلگرام کانون هواداران وولفسبورگ در ایران:

🆔 @persianwolfsburg 



کامنت‌ها