Fussball90 LogoFussball90 Logo
Borussia Dortmund

توخل: باید با شجاعت بازی کنیم؛ وایگل و کاگاوا به ترکیب برخواهند گشت

وحید محجوب

توماس توخل در کنفرانس خبری قبل از دیدار برابر موناکو حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

از چارچوب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم بروسیا دورتموند و موناکو سه شنبه شب در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم خواهند رفت.

به نقل از سایت رسمی دورتموند، توماس توخل در مورد وضعیت بازیکنانش در آستانه این بازی گفت:

انتظار داریم که به احتمال زیاد شینجی کاگاوا و یولیان وایگل به ترکیب تیم برگردند. لوکاس پیشچک نیز برای این دیدار آماده است. اریک دورم همچنان از کشیدگی عضلانی که در حین تعطیلات بازی های ملی برایش پیش آمد رنج می برد و نمی خواهیم هیچ ریسکی را در مورد او مرتکب شویم. شورله درد زیادی در پای خود احساس می کند و در حال حاضر بسیار از شرایط تمرینات فاصله دارد.

سرمربی 43 ساله دورتموند در مورد وضعیت اخیر تمیش و رویکردش برای دیدار با موناکو گفت:

ما در وضعیت بدی قرار نداریم و تنها یک نتیجه بد داشته ایم. ما سزاوارانه در مقابل حریفی قدرتمند (بایرن مونیخ) شکست خوردیم. ما تلاش خواهیم کرد هر تعداد گلی که ممکن است به ثمر برسانیم. از دشوار بودن چالش پیش رو آگاه هستیم اما نیاز داریم برای این دیدار سرسخت باشیم.  ما به اوبامیانگ، قدرت تمام کنندگی اش، مشارکتش در کارهای دفاعی، موزیک و شور و شوقی که قبل از بازی دارد احتیاج داریم. او می تواند همه را آرام کند. به بازیکنان خود خواهیم گفت که با شجاعت بازی کنند، چون این سبک بازی ما است. به چهار نیمه خوب احتیاج داریم تا صعود کنیم، یک نیمه خوب کافی نخواهد بود.

توخل در مورد وضعیت مارکو رویس گفت:

رویس روز گذشته (یکشنبه) و امروز با تیم تمرین کرد. در مورد قرارگیری نام وی در لیست بازیکنان فکر خواهیم کرد.

وی در انتها در مورد وضعیت تیم حریف گفت:

بازیکنان زیادی در تیم موناکو مرا تحت تاثیر قرار دادهاند. آن ها دارای بازیکنان با تونایی های فردی زیادی هستند و همچنین تیم خوبی نیز می باشند. آن ها تیمی هستند که در صدر جدول لیگ 1 قرار دارند و مدت زمان زیادی است که با ترکیبی ثابت پای به رقابت ها می گذارند.



کامنت‌ها