Fussball90 LogoFussball90 Logo
Borussia Dortmund

تیتر طعنه آمیز اشپورت بیلد: رومنیگه قول می دهد؛ هیچ استعداد دورتموند را نمی گیریم!

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

کارل هاینتس رومنیگه علاقه ای به ستاره های رقیب سنتی خود ندارد.

در سال های گذشته بایرن مونیخ چند ستاره سرشناس بروسیا دورتموند، قدرتمند ترین رقیب خود را به خدمت گرفت. به گزارش SportBild، بعد از به گوش رسیدن شایعه علاقه باواریایی ها به جوانان مستعد بروسیا دورتموند، یولیان وایگل، کریستین پولیشیچ و عثمان دمبله، اکنون کارل هاینس رومنیگه نظر دیگری را بیان می دارد:

من می توانم تضمین دهم که ما با هیچ کدام از این بازیکنان ارتباطی نداشته و نخواهیم داشت. چرا بروسیا دورتموند باید آن ها را بفروشد؟!

 زمانی که روبرت لواندوفسکی در انتقالی آزاد به بایرن مونیخ پیوست، هانس یواخیم واتسکه مدیر اجرایی بروسیا دورتموند درباره خریدهای بایرن مونیخ گفته بود:

آن ها می خواهند ما را تخریب کنند. نه این که از ما خوششان نیاید، بلکه می خواهند دیگر رقیب مستقیم آن ها نبوده و هرگز برایشان تهدیدی نباشیم.

رومنیگه اکنون پاسخ واتسکه را می دهد:

ما همیشه یک بازیکن را می خریم نه برای این که آن تیم ضعیف تر شود بلکه برای این که ما قوی تر شویم. و شما کجا می توانید بازیکنانی پیدا کنید که بایرن مونیخ را تقویت کنند؟ شما باشگاه های خوبی پیدا می کنید که در بوندس لیگا هستند و ما با آن ها سر و کار داریم. این کار ما است.

رومنیگه ادامه می دهد:

ما اکنون رابطه ای آرام و جدی با بروسیا دورتموند داریم. انتقال متس هوملس، ماریو گوتسه و سباستین روده در آرامش، صلح، بدون استرس و با رضایت کامل دنبال شد. نمی خواهیم این موضوع را تغییر دهیم.

گفتنی است که این اظهارات رومنیگه در حالی است که اولی هوینس بعد از انتقال های بازیکنان بروسیا دورتموند به بایرن مونیخ در مصاحبه ای اعلام کرد که باشگاهش قبلا اقدام به تضعیف رقبا می کرده اما دیگر قصد این کار را ندارد.



کامنت‌ها