Fussball90 LogoFussball90 Logo
Borussia Dortmund

توخل: رویس احساس خوبی دارد اما باید مراقب او باشیم؛ دیوار زرد همیشه فاکتور مهمی است

وحید محجوب

توماس توخل در کنفرانس خبری قبل از دیدار برابر هامبورگ حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بروسیا دورتموند بعد از تساوی 1-1 در دربی روهر، باید به مصاف گربه سیاه خود یعنی هامبورگ برود، هرچند که در دیدار رفت بین این دو تیم، زنبورها با نتیجه 5-2 از سد حریف خود گذشتند.

به نقل از سایت رسمی دورتموند، توماس توخل در مورد وضعیت بازیکنانش گفت:

حضور مارسل اشملزر و یولیان وایگل در بازی فردا در هاله ای از ابهام قرار دارد. اریک دورم و آندره شورله قطعا به بازی نخواهند رسید. دورم روند خوبی را پیش رفته است اما در انتهای هفته به تیم برخواهد گشت. شورله اما هنوز به تمرینات دویدن خود برنگشته است.

سرمربی 43 ساله مشکی و زردها در مورد وضعیت فعلی مارکو رویس امیدوار است:

مارکو رویس برگشته است و احساس خوبی دارد اما باید مراقب باشیم. او تمرینات با توپ را شروع کرده است و هنوز به تمرینات تیمی برنگشته است.

وی در مورد دیدار برابر هامبورگ گفت:

این هنر است که همیشه تمام تمرکزتان را روی دیداری که پیش رو دارید بگذارید و اینکه قرار است روز شنبه به مصاف بایرن برویم هیچ تاثیری روی دیدار برابر هامبورگ نخواهد گذاشت. دیدار برابر هامبورگ دوباره احیا شده سخت خواهد بود.

توخل همچنین در مورد عدم موفقیت تیمش در بازی های خارج از خانه در مقایسه با وستفالن گفت:

شاید تمامی رقبا می خواهند در برابر ما و در زمین خودشان عملکرد ویژه ای از خود به نمایش بگذارند. اما در بازی های داخل خانه، دیوار زرد همیشه یک فاکتور مهم محسوب می شود. حتی اگر در بازی های خارج از خانه 4-0 جلو باشیم، در بهترین شرایط اینطور احساس می شود که 2-0 جلو هستیم و هیچوقت در بازی مان آرامش نداریم.



کامنت‌ها