Fussball90 LogoFussball90 Logo
Borussia Dortmund

واتسکه: گوتزه بار دیگر تبدیل به یکی از مهره های کلیدی دورتموند خواهد شد

وحید محجوب

مدیر اجرائی دورتموند معتقد است که ماریو گوتزه بار دیگر می تواند تبدیل به مهره ای کلیدی در ترکیب زنبورها شود.

بعد از خبر های مثبتی که از مراحل اول درمانی ماریو گوتزه به گوش رسید، حال هانس یواخیم واتسکه مطمئن است که بازیکن تیمش سلامتی کامل خود را به دست خواهد آورد و دوباره به فرم خوب خود برخواهد گشت.

به نقل از FFT، واتسکه در مورد وضعیت هافبک 24 ساله تیمش به Sport Bild، گفت:

ما امید زیادی داریم که او بتواند سلامتی کامل خود را بازیابد و دوباره به بهترین فرم خود برگردد. اگر درمان وی موفقیت آمیز باشد، و همانطور که در حال حاضر مشخص است که به خوبی پیش می رود، ماریو می تواند بالاخره به بهترین وضعیت خود بازگردد. اگر شما شرایطش را در نظر بگیرد، او به خوبی توانسته با آن کنار بیاید. اما اگر منطقی به قضیه نگاه کنید بازیکن جاه طلب و حرفه ای همانند ماریو در حساس ترین مقطع فصل که بازی های مهمی همانند بایرن در پیش رو است، نمی تواند احساس فوق العاده ای داشته باشد.

وی در ادامه افزود:

فکر نمی کنم که انتظارات بیش از حد بتواند بهبودی در وضعیت او حادث کند. ماریو شخصی بسیار آرام است. او در طی سال ها نشان داده است که می تواند با انتظارات زیادی که از او می رود، کنار بیاید و این مسئله مشکلی برای وی محسوب نمی شود.

ماریو گوتزه در این فصل تنها توانست 16 بار برای مشکی و زردها در تمامی رقابت ها به میدان برود و توانست 2 گل به ثمر برساند.



کامنت‌ها