Fussball90 LogoFussball90 Logo
Manchester United F.C.

رسمی: شواین اشتایگر در MLS توپ خواهد زد

وحید محجوب

کاپیتان سابق تیم ملی آلمان به لیگ فوتبال آمریکا خواهد پیوست.

باستین شواین اشتایگر که در سال 2015 زمانیکه لویز ونگال هدایت منچستر یونایتد را بر عهده داشت، به این تیم انگلیسی پیوست اما اوضاع برای او خوب پیش نرفت و در زمان خوزه مورینو به بدترین شکل خود رسید.

به نقل از FourFourTwo، شواین اشتایگر با قراردادی یک ساله به تیم شیکاگو فایر آمریکا خواهد پیوست. تنها مسائلی نظیر ویزا و تست های پزشکی باقی مانده است تا این انتقال احتمالا تا هفته آینده نهایی شود. نلسون رودریگز مدیر اجرایی باشگاه شیکاگو فایر درباره این انتقال گفت:

بازیکنی به تیم ما خواهد پیوست که در تمامی سطوح برنده بوده است، مخصوصا در بالاترین سطوح و حضور او برای ما از ارزش بالایی برخوردار است.

بنابر گزارشات Tribune، شواین اشتایگر در سال 2017 حقوقی در حدود 4.5 میلیون دلار دریافت خواهد کرد و اگر در انتهای این قرارداد دو طرف راضی به ادامه همکاری باشند، این قرارداد تمدید خواهد شد. بازیکن سابق بایرن مونیخ در این خصوص گفت:

در طول دوران بازیگری ام همیشه دنبال موقعیت هایی بوده ام که کجا می توانم تاثییر مثبتی بگذارم و انتقالم به شیکاگو فایر نیز از این قاعده مستثنی نیست. در گفت و گو هایی که با نلسون و سرمربی تیم داشته ام، از فسلفه و خواسته های آن ها متوجه شده ام که می توانم در این زمینه به آن ها کمک کنم.



کامنت‌ها