Fussball90 LogoFussball90 Logo
Borussia Dortmund

توخل: پولیسیچ به بخش جدایی ناپذیری از تیم بدل شده است

میلاد ایلداری

توماس توخل با مصدومین زیادی برای بازی مقابل اینگولشتات روبه رو شده است

بوروسیا دورتموند در روز جمعه میزبان اینگولشتات خواهد بود، دیداری که با توجه به تعداد مصدومین زنبورها می تواند برای این تیم دردسر ساز شود. مارکو رویس و ماریو گوتسه که قطعا در این دیدار حاضر نخواهند بود و وضعیت کاگاوا، دمبله و اوبامیانگ مشخص نیست. به گزارش FFT و TZ توماس توخل در مورد بازیکنان مصدوم خود می گوید:

وضعیت اوبامیانگ برای این بازی مشخص نیست، در روز جمعه تصمیم می گیریم که او بازی کند یا نه. ما فقط 11 بازیکن خوب نداریم. وضعیت وایگل باید تست شود، او 24 ساعت بعد از بازی با هرتا وضعیت مناسبی نداشت. کاگاوا برای بازی مقابل لوته از ناحیه زانو دچار مشکل شد و ناراحت کننده خواهد بود که او به بازی مقابل اینگولشتات نرسد زیرا در فرم سیار خوبی بود.

مهمت شول بازیکن سابق بایرن مونیخ به این تیم خرید کریستین پولیشیچ را پیشنهاد داده بود و توخل در این باره ادامه می دهد:

ما از پیشرفت پولیشیچ خوشحال هستیم، او بعنوان بازیکنی تعویضی و مهم برای ما به بازی آمد و اکنون با تعداد زیاد مصدومین تیم به بخشی جدایی ناپذیر از تیم بدل گشته است. من به او توصیه می کنم زیاد در این باره نخواند!

توخل در مورد بازی مقابل ایمگولشتات ادامه داد:

این بازی ای دشوار خواهد بود. اینگولشتات درست است که نتایج خوبی نگرفته است اما خوب بازی می کند. آنها در دفاع بسیار مصمم هستند و با شدت بالا دفاع می کنند، این یعنی ما رد بازی مقابل این تیم از پیش برنده نیستیم. اینگولشتات با توجه به وضعیت موجود شجاعانه بازی خواهد کرد.



کامنت‌ها