Fussball90 LogoFussball90 Logo
Borussia Dortmund

دورتموند و تمدیدی دیگر، این بار با بازیکنی جوان و مستعد

وحید محجوب

بروسیا دورتموند قرارداد بازیکن مستعد و آینده دار خود را روی تخت بیمارستان امضا کرد.

باشگاه دورتموند که امروز خبر از تمدید قرارداد گنزالو کاسترو داده بود، ساعاتی بعد با یکی دیگر از بازیکنان خود یعنی یاکوب لارسن که در تیم زیر19 ساله ها دورتموند در بوندسلیگا غرب بازی می کند، قراردادی جدید امضا کرد.

به نقل از سایت رسمی دورتموند، وینگر 18 ساله زنبورها در ژانویه 2015 به این تیم پیوست و درچند بازی تدارکاتی تیم اول دورتموند نیز حضور داشت. اولین حضور رسمی وی در تیم اصلی دورتموند در تاریخ 26 اکتبر 2016 بود که به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب دورتموند برای دیدار مقابل یونیون برلین در دور یک شانزدهم جام حذفی آلمان به میدان رفت.

بازیکن دانمارکی مشکی و زردها در حالی قرارداد خود را تا تاریخ 30 جوئن 2021 تمدید کرد که به دلیل شکستگی پای چپش در بیمارستان حضور دارد. میشائیل سورک بعد از عمل موفقیت آمیز لارسن، به ملاقات وی رفت و در مورد تمدید قرارداد با وی گفت:

اتفاقی که برای یاکوب رخ داد هم برای ما و هم برای خودش دردناک بود. ولی ما مطمئنیم که او به بهترین فرم خود در فصل جدید رقابت ها برخواهد گشت و ایمان داریم که در سال های پیش رو می تواند پیشرفتی همانند فیلیکس پاسلاک و کریستین پولیسیچ داشته باشد.

 لارسن در بوندسلیگا A جوانان در منطقه غرب، در 17 بازی برای تیم زیر 19 ساله های دورتموند در این فصل، 20 گل به ثمر رسانده است و 13 پاس گل داده است.



کامنت‌ها