Fussball90 LogoFussball90 Logo
Borussia Dortmund

توخل: حضور سوکراتیس و گوئررو در هاله ای از ابهام قرار دارد؛ مجبورم کمی تغییرات در ترکیب بدهم

وحید محجوب

توماس توخل در کنفرانس خبری قبل از هفته بیست و چهارم برابر هرتابرلین حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بروسیا دورتموند در حال حاضر در فرم خوبی قرار دارد و سه بازی گذشته خود در بوندسلیگا را با بردهای پر گل پشت سر گذاشته است و موفق شده است به جمع هشت تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز راه پیدا کند.

به نقل از سایت رسمی دورتموند، توماس توخل در مورد وضعیت بازیکنان تیمش گفت:

رافائل گوئررو و سوکراتیس به خاطر مشکلاتی که از ناحیه ران پا دچار هستند، وضعیت حضورشان در برای بازی روز شنبه مقابل هرتابرلین مشخص نیست. خبر خوب این است که اسون بندر به تمرینات تیمی برگشته است اما زمانی که نزدیک به فرم بازیکنی که شرایط فیکس بودن را داشته باشد برسد، در ترکیب تیم از وی استفاده می کنیم. همه بازیکنان از سطح انرژی بالایی برای این بازی برخوردار نیستند به همین خاطر فردا مجبور خواهیم بود کمی در ترکیب مان تغییرات ایجاد کنیم.

توخل در مورد تعداد از بازیکنان که به آن ها اکثرا فرصت کافی در دورتموند نرسیده است نیز توضیحاتی داد:

امره مور استعدادی فوق العاده است. او نیاز دارد که یاد بگیرد معنای یک بازیکن حرفه ای چیست. او می تواند تبدیل به بازیکنی خاص شود اما باید در مسیر پیشرفت خود صبور باشد. در مورد میکل مرینو هم باید بگویم او خیلی به ترکیب تیم نزدیک شده است با اینکه شاید از بیرون تغییری نسبت به نیم فصل اول در وضعیت او دیده نمی شود. بعد از صحبت هایی که در ژانویه داشتیم، اجازه ندادم که باشگاه را ترک کند. او اکنون در سطح بالایی تمرینات خود را پیگری می کند و مطمئن هستم که نقشی مهم در تیم دورتموند ایفا خواهد کرد. ماتیاس گینتر نیز باید صبور باشد، او بازیکنی در سطح فیکس بودن در تیم برای من است.



کامنت‌ها