Fussball90 LogoFussball90 Logo
Borussia Dortmund

بروسیا دورتموند به دنبال تمدید قرارداد مارکو رویس

وحید محجوب

با اینکه قرارداد رویس تا تابستان 2019 اعتبار دارد، اما مسئولان دورتموند سعی دارند قرارداد وی را برای مدت طولانی تر تمدید کنند.

مارکو رویس که در چند بازی اخیر در فرم بسیار خوبی قرار داشت و در حال کمک کردن به تیم خود بود، داستانی همیشگی برای او رخ داد و این بار به خاطر پارگی فیبر عضلانی، 4 هفته از همراهی تیمش دور ماند. وی در مورد روند درمانش به شبکه اختصاصی دورتموند گفت:

اوضاع کمی سخت است ولی تلاشم را می کنم که سر وقت به میادین برگردم. بازی دور رفت برابر شالکه را از دست دادم پس تمام سعیم را می کنم که بخشی از این دیدار در دور برگشت باشم.

به نقل از fussball transfers، حال که این وقفه در روند رو به رشد رویس به وجود آمده است، زمان خوبی است که به آینده فکر کند و گزینه تمدید قرارداد را از سوی مسئولان دورتموند بررسی کند. Sport Bild گزارش داده است که مسئولان دورتموند آماده تمدید قرارداد با وینگر 27 ساله تیمشان هستند و دستمزد فعلی وی که سالانه 8 میلیون یورو است را نیز افزایش خواهند داد.

رویس چندی پیش در اواخر ماه فوریه، بار دیگر در مصاحبه ای وفاداری خود را به تیمش ابراز داشته بود:

من در دورتموند به دنیا آمده ام و عاشق بازی کردن در اینجا هستم. به علاوه، من قراردادی دارم که دو و نیم سال دیگر تمام می شود. من هیچ کنترلی روی شایعاتی که به وجود می آید ندارم اما تنها چیزی که می توانم بگویم این است از بازی کردن با لباس مشکی و زرد بروسیا دورتموند بسیار خوشحالم.



کامنت‌ها