Fussball90 LogoFussball90 Logo
VfL Wolfsburg

یونکر : چیزی که من از بازیکنانم دیده ام، به من اعتماد به نفس می دهد

سید محسن علوی زاده

آندریس یونکر پیش از دیدار با ولفسبورگ در نشست خبری حاضر شد.

در هفته بیست و سوم از رقابت های بوندسلیگا، گرگ ها در حالی در اپل آرنا میهمان یاران اشمیت هستند که به تازگی اسماعیل را از تیم کنار گذاشته اند و آندریس یونکر هلندی را به جای او انتخاب کرده اند. یونکر در مورد بازی شنبه مقابل ماینتس به وبسایت رسمی ولفسبورگ گفت :

 بازیکنان بسیار سخت تلاش کرده اند و با تمام وجود در تمرینات تن به کار داده اند.

یونکر در مورد ترکیب روز شنبه و اینکه آیا تیم بازی را با چهار مدافع شروع خواهد کرد یا خیر، گفت:

من از آن دسته مربیانی نیستم {والرین اسماعیل} که دقیقا یک ساعت قبل از شروع بازی تصمیم بگیرم که چه نوع ترکیبی برای تیمم انتخاب کنم.

 

دیگو بنالیو کاپیتان اول گرگ ها به علت مصدومیت نمیتواند تیمش را همراهی کند و کستیلز باید جای او را بگیرد. یونکر در این باره گفت :

من این تصمیم را نگرفتم بلکه این تصمیم برای من گرفته شد.

 البته همه بازیکنان دوباره از ابتدا شروع کرده اند و همگی باید برای حضور در ترکیب اصلی تمام تلاششان را برای اثبات دوباره خودشان بکنند، این موضوع شامل دروازه بانان تیم نیز می شود.

 

یونکر در پایان در مورد آشنایی اش با بعضی بازیکنان ولفسبورگ مخصوصا دیگو بنالیو گفت :

 بنالیو مرد خوبی است. او برای تیم نقش یک رهبر را بازی می کند. جای تعجبی نیست که او از این همه سال حضور در جمع گرگ ها در فراز و نشیب ها، با تمامی مربیانی که آمده اند و رفته اند، لذت برده است

 

یونکر در پایان اشاره کرد علاوه بر مصدومیت زگوئین و گیلاووگی، ترش نیز در تمرینات دیروز مصدوم شده و بازی فردا را از دست داده است.

 

گرد آورنده: علیرضا اسلامی



کامنت‌ها