Fussball90 LogoFussball90 Logo
1. FSV Mainz 05

اشمیت: ولفسبورگ برای مالی برنامه دارد

سید محسن علوی زاده

مارتین اشمیت سرمربی سابق یونس مالی از این بازیکن می گوید.

به نقل از کیکر، یونس مالی که در پنجره نقل و انتقالات ژانویه از ماینتس به ولفسبورگ پیوست، اکنون طبق گفته های مارتین اشمیت، سرمربی سابق ماینتس، مالی میتواند به یکی از بهترین بازیکنان این تیم تبدیل شود. مالی در ۱۲۹ بازی در بوندسلیگا برای ماینتس موفق شد ۲۹ گل بزند و ۱۹ پاس گل بدهد. جدا از این موضوع او یکی از معدود بازیکن هایی است که میتواند نتیجه یک بازی را با توانایی هایی که دارد تغییر دهد.

اشمیت نیز به تمجید از این بازیکن ترک پرداخت و گفت :


در سه بازی اخیر ولفسبورگ، من دوندگی و تلاش بسیار زیادی از مالی دیدم. او به اندازه کافی شوت میزند و حالا در کنار آرنولد و دیداوی با توجه با سیستمی که آقای یونکر ارائه خواهد داد، میتواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد

اشمیت همچنین در مورد دوران حضور یونس در ماینتس گفت :

درست است که سیستمی که ما از آن استفاده میکردیم، بهترین سیستم ممکن برای او نبود اما همچنان عملکرد خوبی در آن سال ها داشت.

اشمیت اعتقاد دارد که حالا باتوجه به حضور آقای آندریس یونکر و بازیکنان فعلی ولفسبورگ، مالی پیشرفت قابل توجه ای خواهد داشت:


این چیز خوبی برای اوست. مالی بارها قابلیت های خود را ثابت کرده است و باز هم میتواند این کار را بکند. او دو هفته پس از انتقالش به ولفسبورگ به اینجا برگشت تا بعضی از کارهای عقب افتاده اش را انجام بدهد، کمی با هم حرف زدیم و پس از آن نیز چند بار به یکدیگر پیام دادیم. بی صبرانه منتظر همکاری دوباره ام با او هستم.

 

 

گرد آورنده: علیرضا اسلامی



کامنت‌ها