Fussball90 LogoFussball90 Logo
VfL Wolfsburg

خداحافظ یار دیرینه!

سید محسن علوی زاده

مارسل شافر با توافق باشگاه، پس از ۱۰ سال همراهی گرگ ها از این تیم جدا شد و به تمپا بی در لیگ آمریکا پیوست.

مارسل در فصل ۲۰۰۳/۰۴ اولین بازی خودش در بوندسلیگا را با تیم مونیخ ۱۸۶۰ انجام داد، تیمی که او برای سه سال در آن به میدان می رفت. وی در سال ۲۰۰۷ به ولفسبورگ پیوست و خیلی زود به یکی از بازیکنان کلیدی این تیم و یکی از محبوب ترین بازیکنان گرگ ها میان هواداران تبدیل شد. او از سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ نیز کاپیتان اول این تیم بود و توانست همراه گرگ ها به موفقیت های قابل قبولی دست پیدا کند.

در قهرمانی گرگ ها در فصل ۲۰۰۸/۰۹ ، شافر یکی از سه بازیکنی بود که در تمام ۳۴ بازی تیمش در بوندسلیگا به میدان رفته بود. درست است که در چند فصل اخیر شافر نقش بزرگی در ولفسبورگ نداشته است اما او همچنان به این تیم وفادار ماند و هیچ حرفی در مورد نیمکت نشینی هایش نزد.

شافر که با ۲۵۶ بازی برای ولفسبورگ در بوندسلیگا موفق به زدن ۱۳ گل و ثبت ۳۹ پاس گل شده است، اکنون باید با این تیم خداحافظی یا آنطور که توئیت رسمی باشگاه میگوید، "Auf Wiedersehen" کند. (یعنی دوباره تو را خواهم دید)

شافر در این باره به وبسایت رسمی باشگاه ولفسبورگ گفت :


من میخواهم از هواداران این تیم و تمام دست اندر کاران باشگاه برای این حضور ده ساله واقعا فوق العاده و شاد و موفقیت آمیز تشکر کنم. اتفاقات بسیار زیادی را در اینجا تجربه کردم و حالا میخواهم واقعا یک تشکر جانانه از تمام شما هواداران داشته باشم چراکه همیشه از من حمایت کردید حتی زمان هایی که در شرایط خوبی قرار نداشتم. ولفسبورگ، همیشه برای من و خانواده من مانند یک خانه بود است و این انتقال به آمریکا نیز یک اتفاق رویایی است. این یک چالش جالب خواهد بود اما من از همین الآن منتظر بازگشتم به ولفسبورگ و فولکس واگن آرنا هستم.

 

 نگاهی کلی به آمار و عملکرد شافر در ولفسبورگ:

@23860@

 

 

گرد آوری: علیرضا اسلامی



کامنت‌ها