Fussball90 LogoFussball90 Logo
Bayer 04 Leverkusen

چالهان اوعلو: هضم این محرومیت بسیار سخت است؛ قوی تر از گذشته باز خواهم گشت

وحید محجوب

هافبک بایر لوزکوزن حکم صادره از سوی فیفا را ناعادلانه دانست.

هاکان کالاهان اوعلو که به تازگی به خاطر شکایتی که از سوی باشگاه ترابازون اسپور ترکیه صورت گرفته است، به مدت 4 ماه از همراهی تیم باشگاهی و ملی خود محروم شده است.

به نقل از FourFourTwo، هافبک 22 ساله شیرها بعد از محرومیت چهار ماهه از سویِ دادگاه حکمیت ورزشی (CAS) در مورد این حکم توضیحاتی داد:

سلام به همگی. همانگونه که می دانید بنده از سوی CAS به چهار ماه محرومیت محکوم شده ام. این موضوع به این معناست که متاسفانه قادر نخواهم بود برای برای لورکوزن یا تیم ملی ترکیه در نیم فصل دوم به میدان بروم. دلیلی که پشت این محرومیت وجود دارد این است که من در سال 2011 قراردادی با ترابازون اسپور در سن 17 سالگی امضا کردم اما بعد از آن قراردادم با کارلسروهه (تیمی که در آن بازی می کردم) به خاطر اینکه گزینه تمدید قرارداد در قراردادم با این تیم وجود داشت، تمدید شد.

وی در ادامه پیام خود گفت:

در آن زمان قانع شده بودم که قراردادم با ترابازون اسپور تنها در صورتی به جریان خواهد افتاد که تیم کارلسروهه با من تمدید نکند یا هر دو با شگاه به توافقی در خصوص این انتقال برسند. متاسفانه FIFA و CAS تصمیمی متفاوت گرفتند و من را محروم کردند هرچند مشخص شد که ترابازون اسپور نیز تعدادی از قوانین فیفا را با پیشنهاد دادن به من در شرایط مرتبط زیر پا گذاشته است. در نتیجه هضم این مسئله که به خاطر اتفاقی که شش سال پیش افتاده است و من هنوز به سن قانونی نرسیده بودم، مدتی زیادی از فوتبال به دور باشم بسیار سخت است.

هافبک ترک تبار شیرها تصمیم دارد این محرومیت به نحو احسن استفاده کند:

اما من این حکم را قبول می کنم و روی آینده تمرکز می کنم. مطمئنم که قوی تر از گذشته بر خواهم گشت و با تمام وجود برای تیم باشگاهی ام، تیم ملی ام و برای هوادرانمان بازی خواهم کرد.



کامنت‌ها