Fussball90 LogoFussball90 Logo
Note

اولی هوینس و بایرن مونیخ دو یار جدا نشدنی؛ مرد همیشه متهم!

میلاد ایلداری

اولی هوینس و بایرن مونیخ را نمی توان بدون هم تصور نمود.

اولی هوینس،  نامی که مو را بر تن هوادران بایرن مونیخ سیخ می کند!  از آن سو چهره ای منفور در بین هوادران سایر تیم های بوندسلیگا. به نظر اولی هوینس و بایرن مونیخ دو تکه جدانشدنی از هم می باشند و هرکدام بدون یکدیگر چیزی کم دارند، این موضوع به وضوح در زمانی که هوینس برای فرار مالیاتی خود در زندان بود دیده می شد.  تیمی که او به زحمت و با تلاش زیاد  تبدیل به بهترین تیم جهان کرده و تمامی عنوان های مهم فوتبال اروپا را درو  نموده بود در نبود وی بدل به تیمی بازنده در مقابل نمایندگان اسپانیا شد تا بار دیگر ارزش بودن وی بیشتر نمایان گردد.

@21381@

 

با اینکه اولی هوینس از سوی هوادران سایر تیم ها متهم به سرقت بازیکنانشان است و چهره محبوبی محسوب نمی گردد اما در باوارایا اولتراهای مونیخ می دانند که راه موفقیت با ریاست او ممکن می باشد. کارل هاینتس رومنیگه با اینکه یکی از اسطوره های باشگاه و شخصی موجه در بایرن مونیخ می باشد اما به نظر بیشتر به درد کارهای اقتصادی می خورد تا امور ورزشی تیم. او در نبود هوینس و به کمک هوپفنر  بایرن مونیخ را به برندی معتبر تر در عرصه بین المللی تبدیل نمود و بایرن را به تیمی جهانی تر تبدیل نمود، باز کردن باشگاه های طرفداری در ایالات متحده آمریکا و حضور مستمر در چین نشان از شم بالای اقتصادی کاله می دهد اما او در جنبه ورزشی با 3 شکست تحقیر کننده برابر نمایندگان اسپانیا در زمان حضور خود و نشان دادن چهره ای منفعل و بی اثر در برابر تصمیات عجیب پپ گواردیولا و نرمش های خود در برابر او موجبات تعجب هواداران بایرن را فراهم ساخت کاری که اولی هوینس هرگز در دوران ریاست خود انجام نداده است. اولی هوینس برای همین بعد از نشستن دوباره بر مسند ریاست بایرن مونیخ تاکید نمود:

 تیم از لحاظ اقتصادی در بهترین فرم خود است اما از جنبه های ورزشی باید تغییرات صورت پذیرد.

 

@21379@

اتهامی که هواداران سایر تیم ها به هوینس می زنند آیا واقعی است؟ جواب این سوال واضح است:خیر! نگاهی به قهرمانی مانشافت در جام جهانی 2014 و نگاهی به ترکیب ژرمن ها بیشتر به این نکته مهر تایید می زند که هوینس افکاری ملی برای تصمیمات خود دارد. حضور 8 بازیکن از بایرن مونیخ در  تیم ملی آلمان در آن تورنمنت و نقش غیرقابل انکار بازیکنان بایرن در آن قهرمانی از شاهکارهای اولی هوینس بوده است. آلمان در فینال جام جهانی در برابر آرژانتین در ترکیب اولیه خود 6 بازیکن  از بایرن مونیخ داشت، نویر،لام،بواتنگ،شواین اشتایگر،کروس و مولر ستونهای اصلی قهرمان جهان بودند و این یعنی برآورده شدن آرزوی هوینس! هوینس پس از قهرمانی آلمان در برزیل در مصاحبه ای عنوان داشت:

من به یکی از بزرگترین آرزوهای زندگی خود رسیدم و آن قهرمانی اف سی جرمنی( اشاره به حضور پر تعداد بازیکنان بایرن مونیخ در ترکیب آلمان) بود.

@21380@

خریدهای این فصل بایرن مونیخ (سوله و رودی) و چشم داشتن به ستاره هایی چون برانت و گنبری نشان دهنده ادامه سیاست خرید بازیکنان المانی توسط هوینس است و همانگونه که او در مصاحبه خود عنوان داشته بود " زبان بایرن مونیخ باید آلمانی باشد".

 



کامنت‌ها