Fussball90 LogoFussball90 Logo
Note

شایعات زمستانی انتقالات بایرن مونیخ

محسن مصدق
محسن مصدق

بررسی و نقدی برای شایعات انتقالات بایرن مونیخ

ژانویه به طور معمول زمان مناسبی برای خرید خوب محسوب نمی شود، چرا که نیمی از فصل گذشته است و بازیکن جدید فرصت چندانی برای هماهنگی با شرایط تازه را ممکن است نداشته باشد.

موضوع بالا تنها دلیل منفی خرید زمستانی نیست به طور معمول در ژانویه بازیکن با شرایط مورد نظر باشگاه در مقایسه با تابستان کم پیدا می شود و تیم ها برای تطابق خود با بازار با مشکل روبروه هستند، از این رو در صورت آماده بودن ترکیب و نبود مصدوم جدی، نقل و انتقالات زمستانی با درجه پایین تری پیگیری می شوند و تیم ها ترجیح می دهند تابستان پر تحرک داشته باشند.

بایرن نیز از این قاعده مستثنی نیست و به توجه به برخی از صحبت ها ممکن است آنها در ژانویه دست به خرید نزنند و در صورت توافق نیز تابستان آتی را برای انتقال در نظر بگیرند، ولی با این حال همیشه شایعات در مورد خرید وجود دارد، اکنون نگاهی می اندازیم به  بازیکنانی که ممکن است در رادار بایرن وجود داشته باشند.

 

ایسکو

فرانسیسکو رومن آلانگز سوارز، معروف به ایسکو، او در حال حاضر در رئال مادرید بازی می کند و به جز بایرن به دیگر باشگاه های لیگ برتری نظیر آرسنال و منچستر یونایتد لینک شده است، ایسکو بدون شک بازیکن قابلی است و از رو شایعات پیرامون او وجود دارد. ایسکو به تیم های زیادی در چند وقت اخیر لینک شده و بدیهی است خروج او را می توان متصور شد، از این میان باید دید بایرن پیروز انتقال خواهد بود؟

 @19182@ 

 

اریک دایر

دایر یکی از جوان های ملی پوش تاتنهام می باشد، خروج او از برای لیگ برتر می تواند شکست محسوب شود، او تا سال 2021 با تاتنهام قرار داد دارد ولی شایعاتی از احتمال ترک وایت هارت در مورد او صحبت می کند و ممکن است در ژانویه یا تابستان سال آتی هافبک 22 ساله تاتنهام به تیم دیگری منتقل شود  .پوچتینو سرمربی تاتنهام تمام شایعات را بی معنا می داند ولی گفته او نمی تواند شامل تمام شایعات فوتبال باشد.

انتقال اریک دایر به دیگر شهر لندن یعنی چسلی وجود دارد و اگر سران تاتنهام به دنبال فروش جوان خود باشند بایرن می تواند مقصد بهتری باشد چرا که در آینده تاتنهام لیگ برتری اطمینان دارد بازیکن سابق برابر آنها با لباس چلسی به میدان نمی رود، البته در آن سوی ادامه حضور  اریک دایر در انگلیس شاید تضمین بهتری برای فوتبال ملی او باشد.

 @19181@

 

چه انتقال هایی ارزش خواهند داشت؟

جالبی فوتبال در این است که می توان هر اتفاقی را در آن متصور شد از جمله انتقالات، می توان تجسم کرد اریک دایر یا ایسکو و با هر بازیکن دیگری به بایرن مونیخ بیاید، ترنسفرهایی که امیدوار باشید در نهایت به سود تیم مورد نظر شما تمام می شود، بنابراین انتقال ایسکو و یا دایر قابل پذیرش است ولی از سوی دیگر باید قبول کرد باشگاه ها ملاحظات خاص خود را دارند و با توجه به وضعیت تیم و یا برنامه هایی که ممکن است چندان برای عموم هویدا نباشد اقدام به خرید کنند،  برای نمونه فصل پیش بحث بر سر خرید موستافی از والنسیا بود که اقدامی از سوی بایرن انجام نشد و در عوض سردار تاشکی به تیم گواردیولا به صورت قرضی پیوست، پس از خرید 41 میلیونی آرسنال مشخص شد احتمالا بایرن تمایلی نداشت 41 میلیون برای خرید خود هزینه صرف کند.

  @19183@ 

 

 

به نقل از BayernCenteral با دخل و تصرف



کامنت‌ها