Fussball90 LogoFussball90 Logo
Borussia Dortmund

توخل: برای وایدنفلر متاسف هستم؛ رویس نشان داد که چقدر از کیفیت بالای او محروم بوده ایم

وحید محجوب

بروسیا دورتموند موفق شد سه امتیاز بازی برابر لژیا را با رکورد زنی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد.

در پنجمین شب از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم بروسیا دورتموند و لژیا ورشو در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف یکدیگر رفتند که در انتها این دیدار با نتیجه بسیار پرگل 8-4 به سود زنبورها به پایان رسید. 7 گل در نیمه اول و در مجموع 12 گل، موفق به ثبت رکورد پر گل ترین نیمه اول لیگ قهرمانان و پرگل ترین بازی لیگ قهرمانان (رکورد قبلی دیدار موناکو 8-3 دپورتیو) شود.

به نقل از سایت رسمی دورتموند، توماس توخل در مورد این دیدار گفت:

ظاهرا اتفاقی این چنینی هیچوقت در گذشته اتفاق نیفتاده بود، بنابراین ارزیابی این دیدار درست بعد از اتمام آن مشکل است. نکات انفرادی زیادی مثل تکل ها در خط دفاعی و جلوگیری از ایجاد ضد حمله وجود دارد که باید بررسی شود. تعداد زیادی از حملات بر اساس اشتباهاتی ساده صورت می گرفت. در هر صورت ما موفق شدیم به عنوان برنده از زمین خارج شویم. برای رومن وایدنفلر متاسف هستم اما تیم را مقصر اشتباهات وحشتناکی که رخ داد می دانم.

وی در مورد عملکرد فوق العاده مارکو رویس بعد از 185 روزی دوری از میادین تحسین کرد:

اوضاع برای مارکو رویس در این بازی فوق العاده پیش رفت. بازی آنچنان پر فشار نبود بنابراین مجبور نبودیم وی را از زمین خارج کنیم. ما مدت زمان زیادی برای حضور مجدد او صبر کرده ایم. او برگشتی خارج العاده داشت. هفته های گذشته نیز برای مارکو عالی بود چون تمرینات را در سطح بالایی انجام می داد اما با این حال بدون انجام حتی یک بازی دوستانه نمی توانستید انتظار هتریک از مارکو را در بدو حضور مجددش داشته باشید! او نشان داد که در نبودش چقدر از کیفیت بالای او محروم بوده ایم.



کامنت‌ها