Fussball90 LogoFussball90 Logo
Interview

صحبت های بازیکنان تیم ملی آلمان پس دیدار در برابر ایتالیا

عرفان ترابی

دیشب تیم ملی آلمان و ایتالیا در یک دیدار تدارکاتی به مصاف هم رفتند بازیکنان تیم ملی آلمان در مورد این دیدار دوستانه می گوید.

به گزارش وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان، دیشب تیم ملی آلمان در دیدار دوستانه دربرابر تیم ملی ایتالیا قرار گرفت که این دیدار با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید و گلی به ثمر نرسید بازیکنان تیم ملی آلمان درمورد این دیدار می گویند:

مولر:

دو نیمه ی بسیار متفاوتی بود. ما در 45 دقیقه نخست بهتر از ایتالیایی ها بودیم اما در نیمه ی دوم ایتالیا پس از تغییراتی موفق شد فشار بیشتری روی ما بیاورد و چندبار دروازه ی ما را تحدید کرد. ما در این دیدار به استعداد های جوانی پا به میدان گذاشتیم بازیکنانی که آینده ی فوتبال آلمان را رقم می زنند. من افتخار میکنم که امروز به عنوان کاپیتان برای تیم ملی آلمان بازی کردم و این برای من یک افتخار بزرگ است.

گرهارد:

بازی خوبی بود، روبه جلو بازی کردیم و توانستیم موقیعت های خوبی به دست آوردیم اما آن ها را به گل تبدیل نکردیم. جو ورزشگاه بسیار عالی بود و من کاملا لذت بردم من هرگز این دیدار را فراموش نخواهم.

هوودس:

ما در 45 دقیقه اول به خوبی سوار بر بازی بودیم و ایتالیا را تحت فشار قرار دادیم. در نیمه اول بازی برابری بود اما در نیمه ی دوم ایتالیا خطرناک تر از نیمه ی اول شد و بازی خوبی انجام داد. من فکر میکنم تساوی 0_0 نتیجه ی عادلانه ایی بود.

لنو:

هدف ما از این دیدار یک بازی زیبا و دلچسب بود. موفق شدیم بازی خوبی انجام دهیم و عملکرد بازیکنانمان عالی بود. من از عملکردم در درون دروازه راضی هستم.



کامنت‌ها