Fussball90 LogoFussball90 Logo
Note

درخشش ستاره های بایرن مقابل لهستان

آرش بوالحسنی

تیم ملی آلمان با پیروزی مقابل لهستان موفق به پس گرفتن جایگاه خود در صدر جدول بوندسلیگا شد، در این بازی ستاره های بایرن مونیخ درخشش فوق العاده ای داشتند

در مهمترین بازی آلمان پس از فینال جام جهانی، مانشافت با درخشش ستاره بایرن، ماریو گوتزه موفق به شکست سه بر یک تیم ملی لهستان و صعود به جایگاه اول جدول خود شد. جالب اینجاست که تمامی گل های بازی را ستاره های تیم بایرن مونیخ به ثمر رساندند.

گوتزه ارزش های خود را ثابت میکند:

بازیکنانی همچون توماس مولر و داگلاس کاستا، با شروع فوق العاده ای که داشتند تمامی اخبار باواریا را به خود اختصاص داده بودند، این فرصتی بود تا گوتزه جوان دوباره خود را ثابت کند و توانایی هایش را به رخ همگان بکشد. زدن یک گل در هر نیمه و کمک به صدرنشینی مانشافت در حالی که سه بازی دیگر تا پایان دور مقدماتی مانده، کاری بود که گوتزه جوان انجام داد، او در مصاحبه ای بعد از بازی افزود:

ما میخواستیم صدر نشین شویم

نویرِ آماده، لواندوفسکی را ناامید میکند:

در ورزشگاه کومرزبانک آرنا، این تنها گوتزه نبود که درخشید، مولر آماده هم با زدن بیست و هشتمین گل ملی خود در شصت و چهارمین بازیش و مانوئل نویر با داشتن دو سیو فوق العاده از دیگر بازیکنان بایرنی بودند که درخشیدند. لواندوفسکی توانست با یک ضربه سر در مقطعی از بازی اختلاف را به حداقل برساند اما در پایان تیمش مجبور به تحمل شکست شد، او پس از بازی در مصاحبه ای با خبرنگاران گفت:

ما میدانستیم که آنها برای برد آماده اند و میدانستیم که آنها تیم برتر هستند، اما با کمی خوش شانسی میتوانستیم به تساوی 2-2 برسیم

مردان یواخیم لوو تلاش خود برای رسیدن به فرانسه را روز دوشنبه مقابل اسکاتلند ادامه خواهند داد، در همین حال تیم لهستان میزبان تیم جبل الطارق خواهد بود.

به نقل از وبسایت رسمی بوندسلیگا



کامنت‌ها