Fussball90 LogoFussball90 Logo
Interview

هوملس: ماریو بازیکن فوق العاده ای است، انتقاد از او غیر ضروری است

مازیار رمضان پور

مصاحبه متس هوملس با سایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان پیرامون پیروزی شب گذشته مقابل لهستان.

پس از پیروزی 3-1 تیم ملی آلمان مقابل لهستان در فرانکفورت، سایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان مصاحبه ای را با مدافع بروسیا دورتموند و تیم ملی آلمان ترتیب داد که به آن می پردازیم:

آقای هوملس، شما با توجه به بازی شب گذشته باید خوشحال باشید...

ما نیاز به پیروزی در آن بازی داشتیم و سزاوارآن نیز بودیم. پیش از زمان استراحت بین دو نیمه کمی مشکل داشتیم، زمانی که لهستان شانس هایی روی دورازه ما داشت. هدف بعدی ما این است که با ثبات بیشتری بازی کنیم.

چگونه می توانید آن را انجام دهید؟ شما فکر می کنید چه چیزی پیش از بازی با اسکاتلند نیاز به بهبود دارد؟

مشکلات زیادی مربوط به زمانی می شود که ما به راحتی توپ را در خط دفاع از دست می دهیم. منظورم شخص خاصی نیست، این در مورد همه ما ازجمله خودم است. این ما را در موقعیت های خطرناک قرار می دهد. لهستان در ضد حملات خوب بود و ما نیز همیشه فرم خودمان را حفظ نکردیم، این بدان معنی است که آنها شانس هایی برای گل زنی داشتند.

گوتزه دو بار گلزنی کرد و یک بار نیز ضربه اش به تیر برخورد کرد. نظر شما راجع به عملکرد او چیست؟

او عالی بود. اخیرا به ماریو انتقادات غیر ضروری زیادی می شد. او یک فوتبالیست شگفت انگیز است. همه در دورتموند می دانند و من نسبتا در این باره مطمئنم که هرکسی فوتبال را بشناسد با من هم عقیده است. خوشحالم از اینکه او توانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و مورد حمایت قرار گیرد.

مدافعان جدیدی در بازی مقابل لهستان وجود داشتند. برداشت شما از اولین بازی امره کان چطور است؟

من مستقیما در کنار ژروم بواتنگ و یوناس هکتور بازی می کنم، اما بدیهی است که از استعداد او آگاه هستم. او یک بازیکن عالی است، از نوع سریع و قدرتمند. عملکرد او در سطح باشگاهی نشان می دهد که شایسته حضور در تیم ملی است.

یوناس هکتور در کنار شما تاثیر گذار بازی کرد. آیا روابط بین شما خوب است؟ یا تمایل دارید در کنار هم باشگاهی تان مارسل اشملتزر بازی کنید؟

نمی توانم انکار کنم که درک صحیحی از بازی مارسل دارم، اما بدیهی است که من تصمیم گیرنده نیستم. یوناس یک مدافع چپ فوق العاده است. او از لحاظ تکنیکی بی عیب است، دستور العمل ها را به خوبی اجرا می کند و در مواقع نیاز به تیم کمک می کند. برای تیم بسیار مفید است.

 

@1858@



کامنت‌ها