Fussball90 LogoFussball90 Logo
Borussia Dortmund

بارترا: وایگل مرا یاد بوسکتس می اندازد

حسن دولت آبادی

مارک  بارترا بازی یولیان وایگل در دورتموند را مشابه سرخیو بوسکتس در بارسلونا می داند و این دو را باهم مقایسه می کند.

مارک بارترا مدافع اسپانیایی بروسیا دورتموند هم تیمی خود را تمجید می کند. وایگل 21 ساله از تیم مونیخ 1860 در سال 2015 به دورتموند پیوست و در این تیم به یک مهره کلیدی تبدیل شده است. عملکرد خوب وایگل، بارترا را به یاد بوسکتس در بارسلونا می اندازد. بارترا در مصاحبه با  Mundo Deportivo می گوید:

قبل از ورودم به دورتموند کمی وایگل را میشناختم. بازی او خیلی شبیه به بوسکتس است. او بارها در دفاع به ما کمک کرده است زمانی که ما توپ را از دست می دادیم. به نظر می رسد او همیشه همه چیز را تحت کنترل دارد. اگر چه که کمی اختلاف بین این دو است اما او بسیار من را یاد بوسکتس می اندازد. بوسی در پست خودش در دنیا بهترین است، اما یولیان کاملا شبیه به اوست و این خیلی برای من مهم است.

بارترا همچنین عثمان دمبله و کریستین پولیسیچ جوان را بسیار تحسین کرد و حس می کند این دو پتانسیل این را دارند که یک روزی برای بارسلونا بازی کنند:

پولیسیچ خیلی سریع و مسلط به توپ است. دمبله به لحاظ فیزیکی تماشایی است. او کمی نیاز به پیشرفت تاکتیکی دارد اما آینده بسیار روشنی را برای خود می بیند. آنها بسیار جوان هستند و فضای زیادی برای پیشرفت دارند و اکنون در دورتموند حضور دارند که این برای ما عالی است.



کامنت‌ها