Fussball90 LogoFussball90 Logo
Interview

تیمو ورنر: باید خیلی پیشرفت کنیم تا بتوانیم با بایرن رقابت داشته باشیم

محسن مصدق
محسن مصدق

مصاحبه اختصاصی سایت فدراسیون فوتبال آلمان به تیمو ورنر مهاجم 21 ساله باشگاه لایپزیگ و تیم ملی جوانان آلمان

رکورد صد در صدی برای تیم اشتفان کونتز و شاگردانش در رقابت های اروپایی که به همراه تیم ملی زیر21 سال آلمان رقم خورده است و به نظر می رسد کونتز به دنبال حفظ این رکورد در بازی های آتی خود می باشد و یکی از کسانی که چه در بوندسلیگا و چه در تیم ملی خوش درخشیده است کسی جز تیمو ورنر جوان آینده دار باشگاه لایپزیگ نیست.

مصاحبه اختصاصی DFB (فدراسیون فوتبال آلمان) را با تیمو ورنر

 

به همراه آلمان تاکنون تمام بازی ها مقدماتی بازی های اروپایی 2017 را پشت سر گذاشتید و اکنون دو بازی دوستانه برابر ترکیه و هلند پیش رو دارد، روند پیروزی شما حفظ خواهد شد؟

البته، زمانی که شما از ترکیب خوب استفاده می کنید هر تیمی برابر شما مشکل خواهد داشت و قطعا می خواهیم پیروز باشیم

 

نکات قوت ترکیب شما چیست(تیم ملی)؟

در مجموع کلیات تیم از کیفیت بالا برخوردار است و هر بازیکن به خوبی از وظیفه و سبک خود آگاهی دارد، بنابراین نباید نگران چیزی بود ، کیفیت کل تیم بالاست

 

نظرت در مورد بازی های آتی (دوستانه با لهستان و ترکیه)؟

ترکیه و لهستان حریفان ساده ای نیستند و دارای کیفیت کافی برای اینکه بازی سختی داشته باشیم دارا هستند برای همین از اینکه چالش خوبی خواهیم  داشت مشتاق بازی ها هستم و به نظرم تست خوبی و جدی برای تیم می باشد.

 

لایپزیک فصل شگفت انگیزی را پشت سر می گذارد و شما هم در تیم به خوبی در ترکیب جا گرفته اید، ماه های اول بازی در باشگاه را چگونه توصیف می کنید؟

باشگاه به گرمی از من استقبال کرد و این برای من خیلی خوشحال کننده بود که توانستم پا در لایپزیگ بگزارم، احساس می کنم می توانیم چیزهای جدیدی برای بوندسلیگا داشته باشیم، تیم های دیگر به سادگی نمی توانند برای ما بازی کنند و اکنون موقعیت خیلی خوبی در لیگ داریم

 

شما با بایرن مونیخ هم امتیاز هستید و تنها به خاطر تفاضل گل در جایگاه دم قرار گرفته اید، فکر می کنید توان رقابت بر سر قهرمانی با بایرن را دارید؟

به طور قطع نه،  اولا ما باید پیشرفت کنیم، ما می توانیم با آنها در کل فصل رقابت داشته باشیم ولی در پایان راه نه، البته ما بر روی بازی خود متمرکز هستیم تا بتوانیم پیروز باشیم و امتیاز به دست آوریم، در آینده پاسخ این سوال مثبت خواهد بود اگر همه چیز را به خوبی انجام دهیم



کامنت‌ها