Fussball90 LogoFussball90 Logo
Germany

لوو در اولین مصاحبه خود بعد از تمدید قرارداد: رساندن تیم به بالاترین سطح ممکن، شادی فوق العاده ای دارد

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

سرمربی مانشافت از تمدید قراردادش خرسند است.

یواخیم لوو ساعاتی پیش قرارداد خود با تیم ملی آلمان را رسما تا سال 2020 تمدید کرد. به گزارش Sport1، لوو بعد از این اتفاق در مصاحبه مطبوعاتی خود گفت:

همکاری ما با فدراسیون بر اساس اعتماد فوق العاده بنا شده است. ما همه می خواهیم موفقیت برزیل خود را به روسیه ببریم. برای من رساندن تیم و بازیکنان به بالاترین سطح ممکن، شادی فوق العاده ای دارد. این موضوع به اندازه فتح عناوین برای من لذت بخش است. در حال حاضر تنها چیزی که برای ما مهم است، صدرنشینی در گروه و رسیدن به جام جهانی روسیه است. 

لوو درباره بازیکنان جوان تیم ملی اضافه کرد:

یولیان وایگل، یولیان برانت، لروی سانه، نیکلاس زوله، یوناتان تا... من فکر می کنم نیاز نیست نام همه را ببرم. بازیکنان بسیار جوان و بسیار خوبی داریم. اما در بازی های لیگ قهرمانان اروپا می بینید که این بازکنان هنوز چیزهایی برای فراگیری دارند تا به سطح جهانی برسند. برای قهرمانی در جهان نیاز به بالاترین سطح دارید و این موضوع یک شبه به دست نمی آید.

سرمربی تیم ملی آلمان درباره هدایت یک تیم باشگاهی گفت:

کمی دور از ذهن به نظر می رسد اما می توانم این موضوع را تصور کنم. اکنون عاشق تیم و کار خود هستم. بازی در جام جهانی و جام ملت های جهان و برابر تیم های بزرگی همچون آرژانتین، انگلیس، اسپانیا یک موضوع بی نظیر است. بنابراین لذت زیادی از کارم می برم و برای همین در تصمیماتم شکی ندارم. 



کامنت‌ها