Fussball90 LogoFussball90 Logo
Borussia Dortmund

مشکلات دورتموند تمامی ندارد، مصدومیت اوبامیانگ

محسن مصدق
محسن مصدق

پیر امریک اوبامیانگ مهاجم آماده این روزهای بروسیا دورتموند به جمع مصدومان این تیم اضافه شد

به نقل از سایت fourfourtwo.com، توماس توخل تایید کرد که اوبامیانگ به خاطر مصدومیت در بازی برابر یونیون برلین نخواهد بود ولی مارکو رویس به زودی شرایط بازی را پیدا می کند.

شاگردان توماس توخل در 5 بازی قبلی خود تنها توانستند یک پیروزی به دست آوردند و آنها بازی مهم برابر شالکه در هفته نهم بوندسلیگا و بازی برگشت در خانه برابر اسپورتینگ لیسبون را دارند.

ترکیب توخل روز به روز خلوت تر و سرمربی جوان زنبورها دستش بیشتر خالی می شود نزدیک به 11 بازیکن خارج از شرایط بازی به خاطر مصدومیت بیرون هستند و  اوبامیانگ نیز به لیست افزوده شده است.

پولیسیچ، دمبله و اوبامیانگ امروز نتوانستند در تمرین حاضر باشد و در این رابطه توخل می گوید:

پولیسیچ و دمبله به همراه اوبامیانگ مشکل عضلانی دارند ولی به نظر می رسد حداقل مارکو رویس چند هفته دیگه به ما ملحق شود، اما نوری شاهین و سوکراتیس هنوز توانایی بازی را ندارند.

به خاطر شرایط مصدومان تیم شاید توخل مجبور باشد از جوانان دورتمنود در بازی های پیش رو بهره بگیرد تا برابر حریفان خود در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان از ترکیب دیگری بهره ببرد ولی توخل تاکیید می کند زمان و بازی های آینده فرصت چنین کاری را به او نمی دهد:

زمان برای اضافه کردن بازیکن های جوان به تیم نداریم، بازیکنان جوان نیاز به پشتیبانی کامل دارند تا به سطح بازی برسند ولی بازی ها سختی داریم.

می خواهیم در بازی های آینده پیروز باشیم و می دانیم هواداران پشتیبان ما هستند

توخل در ادامه به بازی برابر یونیون برلین اشاره می کند:

در مجموع همیشه جو خاصی در بازی های خانگی برای ما وجود دارد ولی انتظار داریم هوادارن یونیون برلین با هواداران پرشور خود به ورزشگاه بیاد.



کامنت‌ها