Fussball90 LogoFussball90 Logo
Borussia Dortmund

گوندوغان: شاید فقط مسی 70 میلیون ارزش داشته باشد

رضوانه نجفی فر

ایلکای گوندوغان بازیکن باشگاه دورتموند در مصاحبه ای به اظهار نظر در رابطه با مسائل باشگاه دورتموند و نقل و انتقالات اروپا پرداخت.

به نقل ازtz، وی در این مصاحبه اظهار داشت:

فصل گذشته با وجود اینکه مصدومیت هایی برایم پیش آمد اما روحیه ی خود را نباختم، گرچه گاهی افکاری پیرامون جدایی از باشگاه به سرم می زد اما اینجا ماندنی شدم و از تیم خود راضی هستم و احساس شادی می کنم. هم اکنون هیچ احساس ناخوشایند و دردی را ندارم، کاملا سلامت هستم مصدومیت من کاملا رفع شده است. مصدومیت سختی های مخصوص به خود را دارد، تنها کافی است که با اندکی بهبود پا به توپ شوید و قدم به قدم و آهسته پیش بروید تا بار دیگر به فرمی ایده آل دست یابید.

وی همچنین به مقایسه ی فصل اخیر دورتموند و فصل کنونی این تیم پرداخت:

در فصل گذشته مصدوم های زیادی داشتیم و جابجایی های گوناگون ، به علاوه بی فکر عمل می کردیم. اما پس از تعطیلات تابستانی و شروع فصل جدید بوندسلیگا، با وارد شدن کادر مربیگری جدید همه چیز تغییر کرد. نشاط و شادی دوباره به تیم ما برگشته است. همچنین تا این زمان از فصل امتیاز های زیادی کسب کرده ایم. البته باید اشاره کنم که یورگن کلوپ سالهای موفقی را در دورتموند گذراند و باشگاه ما را به سطح بالایی رساند و در این مدت فقط چند ماه نتیجه نگرفت. او نقش موثری در تیم ما داشت. به هر حال هم اکنون توماس توخل مربی ما است و ما هم شروع خوبی داشته ایم، طبیعتا  باخت هایی نیز خواهیم داشت. در کل باید بگویم که انتخاب توخل به عنوان مربی دورتموند تصمیم درستی بود.

وی همچنین در رابطه با ارقام بالای این روزهای نقل و انتقالات فوتبال اظهار داشت:

به نظر من هیچ بازیکنی 70 میلیون یورو نمی ارزد، شاید تنها لیونل مسی باشد که ارزش چنین رقم بالایی را داشته باشد.

وی در آخر به اظهار نظر در رابطه با دو دیدار پیش روی تیم ملی آلمان در برابر لهستان و اسکاتلند پرداخت:

این دو دیدار برای ما خیلی مهم خواهد بود می خواهیم با تمام توان به میدان برویم و امتیاز لازم را کسب نماییم.



کامنت‌ها