Fussball90 LogoFussball90 Logo
Bundesliga

ترین های هفته سوم بوندسلیگا؛ اشتوتگارت و گلادباخ همچنان بدون امتیاز

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

با پایان یافتن هفته سوم بوندسلیگا، به بررسی مختصر نکات آماری 9 بازی اول می پردازیم.

در این هفته یک بازی بدون گل به پایان رسید اما مجموعا 27 گل رد و بدل شد تا میانگین 3 گل برای هر بازی، هفته جذاب دیگری را برای بوندسلیگادوستان رقم بزند:

ولفسبورگ 3 – 0 شالکه

اشتوتگارت 1 – 4 فرانکفورت

دارمشتات 0 – 0 هوفنهایم

کلن 2 – 1 هامبورگ

آگزبورگ 0 – 1 اینگولشتات

بایرن مونیخ 3 – 0 بایرلورکوزن

ماینتس 3 – 0 هانوفر

دورتموند 3 – 1 هرتابرلین

وردربرمن 2 – 1گلادباخ

 

 پرگل ترین بازی هفته: اشتوتگارت 1 – 4 فرانکفورت

@1783@

علی رغم حملات زیاد شاگردان زورنیگر، این مردان آرمین فه بودند که حرفه ای عمل کردند و 4 گل به تیم میزبان زدند. اخراج دروازه بان اشتوتگارت در به ثمر رسیدن 2 گل پایانی فرانکفورت، نقشی مستقیم گذاشت.

زیباترین بازی هفته: ماینتس 3 – 0 هانوفر

@1785@

نمایش رویایی موتو، مهاجم ژاپنی تازه وارد ماینتس در دیداری پر از موقعیت. ماینتس سه گل زد، چندین گل هم نزد تا مردان فرونتسک شکست سنگینی را متحمل شوند. هانوفر هم چندین موقعیت خوب داشت و شاید نتیجه بازی می توانست از این هم پر گل تر باشد.

خشن ترین بازی هفته: آگزبورگ 0 – 1 اینگولشتات

@1784@

6 کارت زرد و یک کارت قرمز حاصل کار دو تیم بود. تیم واینتسیرل برای بار دوم است که خشن ترین بازی فصل را ارائه می دهد. هر چند این بار اینگولشتات کمی خشن تر بازی کرد.

برترین مربی هفته: رالف هازن هوتل، اینگولشتات

@1786@

سه بازی در لیگ جدید، 2 پیروزی خارج از خانه! این آمار خیره کننده تنها از مربی پر انرژی اینگولشتات بر می آید. تیم او برابر آگزبورگ میزبان بیشتر حمله کرد و موفق شد یک پیروزی ارزشمند کسب کند.

ناکام ترین تیم هفته: اشتوتگارت

@1787@

شاگردان زورنیگر برای کسب این عنوان باید با هامبورگ رقابت می کردند! هر دو تیم علی رغم بازی شایسته و هجومی خود، تن به شکست دادند. اما اشتوتگارت شکستی تلخ را برابر هواداران خودی تجربه کرد.

 



کامنت‌ها