Fussball90 LogoFussball90 Logo
Interview

کنفرانس خبری لوو: نروژ از فنلاند قوی تر است؛ نویر انتخابی منطقی برای کاپیتانی بود

میلاد ایلداری

یواخیم لوو در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر نروژ شرکت کرد

یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان در کنفرانس خبری پیش از بازی این تیم برابر نروژ در چارچوب اولین دور بازی های مقدماتی جام جهانی شرکت نمود و به موضوعات مختلفی پرداخت. به گزارش Sport1 او صحبت های خود را  در مورد شرایط سرمربیگری در تیم ملی اینگونه آغاز نمود:

خوب و سخت، اگر شما بعضی اوقات بازی ها را نبرید ناامیدی بوجود می آید و دیگر اوقات خوبی نخواهید داشت. 

در مورد کاپیتانی نویر

مانوئل در مسابقات قهرمانی اروپا نیز بازوبند را بر بازو بسته بود و از عهده ان بخوبی برآمده بود. ما همچنین بازیکنان زیادی با داشتن مهارت کاپیتانی در تیم داریم سامی خدیرا، تونی کروس، ژروم بواتنگ و توماس مولر اما برای من انتخاب منطقی مانوئل نویر بود که در مسابقات یورو بعنوان کاپیتان دوم تیم بعد از شواین اشتایگر کار کرده بود.

بازی برابر نروژ

ما بازی را در این دیدار در اختیار خواهیم داشت و فکر نمی کنم انها در اوایل بازی به ما حمله کنند. باید مراقب مرکز زمین و ضدحملات باشیم. نروژ بازی برابر بلاروس را باخت اما در مقابل ما متفاوت ظاهر خواهد شد، بازی مقابل قهرمان جهان همیشه برای حریفان بازی سال محسوب می شود، نروژ قوی تر از فنلاند است انها باتجربه هستند و اماده یک مبارزه داغ. 

داشتن انگیزه

پس از تورنمنت ها ما بازی ها و شرایط را انالیز می کنیم، ما دو سال گذشته را تجزیه تحلیل میکنیم و بطور مداوم پیشرفت می کنیم، در مسابقات یورو اشتباهاتی داشتیم و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم. من آن را بعنوان یک چلش می بینم که باید بازیکنان جوان را در یک چرخه 2 ساله توسعه دهیم و من از ان لذت می برم.

وضعیت بازیکنان

بازیکنان آماده هستند، یولیان دراکسلر بدون مشکلی به تمرین پرداخت، بسیاری بازیکنان بر ابر فنلاند استراحت کردند و بازی نکردند( تا آماده این بازی باشند). ما به نروژ می آییم تا از طبیعت فوق العاده آن لذت ببریم، اولین بازی دور مقدماتی دشوار خواهد بود اما من نمی خواهم اکنون تجزیه تحلیلی از شرایط داشته باشم ، انتظار من از تیم روشن است و ان بهبود در بسیاری از مسائل در 2 سال آینده است. در بازی با نروژ نیز با تمرکز به دنبال 3 امتیاز بازی هستیم.



کامنت‌ها