Fussball90 LogoFussball90 Logo
Interview

مولر: فوتبال آلمان در پست مهاجم نوک مشکل اساسی دارد؛ کاپیتانی نویر اقدامی منطقی بود

میلاد ایلداری

توماس مولر از نداشتن مهاجم نوک در فوتبال آلمان گله مند است

توماس مولر از وجود داشتن یک مشکل اساسی در پست مهاجم نوک آلمان سخن گفت. در مسابقات یورو آلمان پس از مصدومیت ماریو گومز در دیدار برابر ایتالیا نتوانست جای خالی این بازیکن را در دیدار نیمه نهایی پر کند و از دور مسابقات حذف گشت. به گزارش Bild-Zeitung توماس مولر در مورد موضوعات مختلفی صحبت نموده است.

 

نبود مهاجم نوک در تیم ملی آلمان

البته، چند وقتی است که ما گزینه های کمی در پست مهاجم نوک داریم. این مشکلی اساسی در فوتبال آلمان است و گزینه های زیادی وجود ندارند، البته ماریو گوتزه در آن پست خوب بازی می کند اما در طول یک بازی بسیار خوب خواهد بود مهاجمی کلاسیک و تمام کننده همچون ماریو گومز در ترکیب تیم وجود داشته باشد. هنگامی که دریورو آمار را شنیدم(گل نزدن)می خواستم دراین مسابقات گل بزنم اما زمانی دیگر باقی نمانده بود اما بر روی این هدف تمرکز دارم و زمان ان فرا خواهد رسید.

انتخاب کاپیتان جدید

مانوئل نویر کاپیتان دوم تیم بود، او همیشه حاضر است و مصدوم نمی شود، اوتوانایی پذیرش مسئولیت بر  روی شانه های خود را دارد و یک انتخاب منطقی بوده است. من در سالهای اخیر بیشتر و بیشتر مسئولیت پیرفته ام و این راه ادامه خواهد داشت اما دلیلی برای تغییر کاپیتان وجود نخواهد ندارد!کاپیتان شدن از اهداف زندگی من نبوده است اما گاهی اوقات نیز ان را می بندم.

بازی مقابل نروژ در مقدماتی جام جهانی

در مسابقات قهرمانی اروپا دیدید که ترکیب تیم تغییراتی داشت. این اولین بازی ما است و باتوجه به اینکه نروژ و چک حریفان مستقیم ما در این گروه برای صعود هستند باید این دیدار را جدی بگیریم تا بطور مستقیم راهی جام جهانی شویم. هدف ما دفاع از عنوان قهرمانی در روسیه می باشد.

 



کامنت‌ها