Fussball90 LogoFussball90 Logo
Interview

نویر: کاپیتانی آلمان باعث افتخار من است؛ برای خداحافظی فعلا خیلی زود است

میلاد ایلداری

مانوئل نویر پس از کاپیتانی مانشافت در اولین کنفرانس خبری خود شرکت نمود

مانوئل نویر کاپیتان جدید تیم ملی آلمان اعلام کرد که باستین شواین اشتایگر کاپیتان سابق این تیم برای او "آرزوی موفقیت" کرده است. شواین اشتایگر 32 ساله در دیدار دوستانه روز چهارشنبه آلمان برابر فنلاند برای آخرین بار بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست و پس از ان در روز پنجشنبه فدراسیون فوتبال آلمان بطور رسمی مانوئل نویر را بعنوان کاپیتان جدید برگزید. به گزارش FFT نویر در اولین کنفرانس خبری خود پس از اعلام کاپیتانی و قبل از دیدار برابر نروژ شرکت کرد:

من افتخار می کنم که کاپیتان تیم ملی آلمان هستم، ما بعنوان یک تیم و به همراه کادرفنی سعی می کنیم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم. بنابراین من فکر نمی کنم تغییرات زیادی داشته باشیم. فیلیپ لام یک کار بزرگ بعنوان کاپیتان انجام داد و شواین اشتایگر هم خوب بود، حالا من هم امیدوارم راه انها را ادامه دهم. 

نویر ادامه می دهد:

من فکر می کنم بعنوان یک تیم در مسیر درستی قرار داریم. ما همیشه تیم قدرتمندی داشتیم و من نقش مهمی در تیم داشتم و بعد از شواین اشتایگر کاپیتان دوم تیم بودم، ما باهم کارهای زیادی انجام دادیم و امیدوارم این راه ادامه پیدا کند. من و باستی صحبت کردیم و او امیدوار و خوشحال بود که من کاپیتان شوم، او بهمراه خانواده اش برای من آرزوی موفقیت کردند.

نویر برخلاف فیلیپ لام و شواین اشتایگر فعلا قصد خداحافظی از فوتبال را ندراد و راه خود را طولانی می بیند:

من اکنون 30 سال دارم و دروازه بانها معمولا می توانند زمان بیشتری را بازی کنند. اما من باید به وضعیت بدنی خود نگاه کنم و زیاد جاه طلب نباشم. فکر می کنم تا زمانی که احساس خوبی داشته باشم و قادر به انجام بازی در بالاترین سطح باشم به بازی کردن ادامه دهم چون من عاشق فوتبال هستم. پس از ان گزینه های زیادی وجود خواهد داشت ولی من فعلا هدف مشخصی ندارم.

 

 



کامنت‌ها