Fussball90 LogoFussball90 Logo
Interview

کیمیش: در پست هافبک دفاعی راحت تر هستم؛ موراتا سخت ترین حریفم بوده است

عرفان ترابی

کیمیش هافبک 21 ساله ی بایرن مونیخ درمورد مسیر راهش به بایرن می گوید

کیمیش هافبک جوان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان که به نوعی پدیده ی فوتبال آلمان است در مصاحبه ای مفصل با سایت رسمی تیم ملی آلمان، به سوالات مختلفی جواب داده است.

مسیر روبه رشدی داشتید از اشتوتگارت به بایرن مونیخ آمدید. در طول این مسیر چه کسانی به شما کمک کردند؟

فوتبال من از 12 سالگی و از باشگاه لایپزیگ شروع شد. در طول این مسیر سختی های زیادی کشیدیم اما خانواده ام همیشه از من حمایت کردند. همچنین مربیان زیادی برای پیشرفت من کمک کردند مانند: الکساندر و پپ گواردیولا که در سال های گذشته به من خیلی اعتماد کردند. گواردیولا به من اجازه بازی در بوندسلیگا، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی را داد. او حتی در بازی های مهم به من اعتقاد می کرد و به من بازی می داد.

درحال حاضر حاضر شما دومین فصل حضورتان را در بایرن تجربه می کنید. چه اهدافی دارید؟

مهم ترین چیز برای من پیشرفت است و من مطمئن هستم می توانم بازیکن بزرگی شوم. کارلو آنجلوتی بسیار در تیم تغییر ایجاد کرده و من امیدوارم که بتوانیم در تمامی مسابقات موفق باشیم.

کارلو آنچلوتی جانشین پپ گواردیولا شد. شما درمورد او چه فکر می کنید؟

کارلو آنچلوتی بسیار آرام و بسیار سرمربی خوبی است. با آنجلوتی توانیم به تمامی جام ها برسیم.

بایرن برای تقویت خود در خط میانی سانچز و در دفاع متس هوملس را دریافت کرد. آیا شما فکر می کنید در این تیم شانس بازی کردن دارید یا خیر؟

من احساس می کنم در پست هافبک دفاعی راحتر هستم. البته باید سرمربی نظر دهد که در کجا بازی کنم. با این حال من در تمرینات بهترین نمایش خود را به اجرا می گذارم تا اعتماد کارلو آنچلوتی را جلب کنم.

در فصل گذشته شما موفق به کسب ترجمه در تمام مسابقات شدید. به نظر شما سخت ترین حریف شما چه کسی بود؟

آلوارو مورتا از یوونتوس سخت ترین حریف من بود. پپ گواردیولا در آن بازی مرا به عنوان مدافع مرکزی گذاشت و موراتا در مرکز و روبه جلو بازی می کرد. او سریع و قدرتمندترین اسپانیایی بوده که تا به حال دیدم.

شما در یورو2016 همراه با تیم ملی آلمان بودید و در سمت راست بازی می کردید. اهدافتان در تیم ملی چیست؟

تجربه حضور در تیم ملی آلمان برای من بسیار جذاب بود، بازی بین المللی بسیار حس خوبی دارد. در حال حاضر تمام تلاشم را می کنم تا در تیم ملی آلمان باقی بمانم.

به عنوان سوال آخر، چه اهدافی در آینده دارید؟

لذت بردن از فوتبال برای من مهم ترین چیز است حتی زمانی که وضعیت خوب نیست. می خواهم تا آخرین روزی که فوتبال بازی می کنم از آن لذت ببرم. شور و هیجان فوتبال لذت بخش است.



کامنت‌ها