Fussball90 LogoFussball90 Logo
Interview

مصاحبه مفصل با نیکلاس زوله؛ خاطرات خوبی از ریو داریم و کل آلمان حامی ما است

میلاد ایلداری

نیکلاس زوله مدافع مستحکم تیم ملی فوتبال المپیک آلمان با وبسایت رسمی تیم ملی آلمان مصاحبه مفصلی انجام داد

نیکلاس زوله نقشی غیرقابل انکار در موفقیت تیم فوتبال المپیک آلمان در ریو داشته است و از اینرو وبسایت رسمی تیم ملی آلمان با او مصاحبه مفصلی انجام داده است.

آقای زوله، قبل از صحبت در مورد دیدار نهایی نظرتان راجع به دیدار نیمه نهایی برابر نیجریه چگونه است؟

آنها حریف بسیار دشواری بودند، نیجریه ما را برای مدت زیادی تحت فشار قرار داد ولی ما می توانستیم کار آنها را زودتر تمام کنیم. چون بازی برای مدت زیادی 1-0 بود جو بازی نا آرام بود، ما در ضربات اخر در ضدحملات عجله می کردیم، اما مهم نیست ما در فینال و مقابل برزیل قرار خواهیم گرفت.

شما تا کنون به سالوادور، بلو هوریزونته، برازیلیا و سائوپائولو در سفر بوده اید و اکنون باید برای فینال به ریو بیایید، این سفرها برایتان چگونه بوده است؟

دردسرهای این سفرها ارزشش را داشته است، این سفرها باعث تقویت حس همبستگی تیم شده است و برای پیروزی همه کار برای هم و برای هورست روبش می کنیم.

در روز شنبه در ماراکانا و مقابل برزیل دیدار نهایی را برگزار می کنید، چه حسی راجع به این بازی دارید؟

این احساسی وصف ناپذیر است و فقط منتظر این بازی هستیم. ریو یک پس زمینه فوق العاده برای ما دارد و همه آلمان در مقابل تلویزیون از ما حمایت خواهند کرد، چه چیزی برای فوتبالیست بهتر از این وجود خواهد داشت؟

حداقل شما تا کنون صاحب یک مدال نقره تاریخی شده اید، آیا این شما را راضی می کند؟

نه، قطعا نه! البته که ما به چیزی که تاکنون بدست آورده ایم بسیار افتخار می کنیم اما بیشتر می خواهیم. فینال نفسگیری خواهد بود و ما یک شانس در زندگیمان برای کسب این مدال طلا خواهیم داشت، می خواهیم در این فینال پیروز شویم و آنوقت داستان موفقیت ما کامل خواهد شد.

حریفتان برزیل را چگونه تیمی می بینید؟

ما باهم بازی های برزیل را دنبال کرده ایم(با تیم و کادرفنی)، آنها بازیکنان باکیفیت زیادی در خط حمله دارند ، پس ما باید مراقب باشیم و به خوبی دفاع کنیم و این ایده با دفاع کردن مهاجمین ما شروع می شود. با حضور نیمار آنها یک بازیکن کلاس جهانی در ترکیب خود دارند که باید او را از بازی خارج کنیم.



کامنت‌ها