Fussball90 LogoFussball90 Logo
Hamburger SV

تشکر زولتان اشتیبر از طرفداران هامبورگ

محمدجواد پاهنگ

پس از دوسال حضور در هامبورگ زولتان اشتیبر از جمع دایناسورهای بوندس لیگا جدا شد و با قراردادی سه ساله به کایزرسلاترن پیوست.

زولتان اشتیبر هافبک مجارستانی هامبورگ روزهای تلخ و شیرینی را با هامبورگ سپری کرد. به گزارش Mopo، اشتیبر در مورد این خاطرات می گوید:

ما لحظات بسیار خوب و احساسی را همراه یکدیگر سپری کردیم. هرچند بعضی اوقات وضعیت خیلی خوب نبود ولی همه ما به خوبی حمایت می شدیم.

اشتیبر در سال 2014 با مبلغ 1.3 میلیون یورو از گروتر فورث به هامبورگ پیوست و در آغاز آنطور که باید عملکرد خوبی نداشت ولی در پایان فصل بازیهای خوبی برای هامبورگ انجام داد و به بقای هامبورگ کمک شایانی کرد. اشتیبر در فصل 2014/15 در 25 بازی سه گل بسیار حساس و همینطور 3 پاس گل را برای هامبورگ ارسال کرد. حرکت زیبای او در دیدار برابر کارلسروهه که درنهایت نیکلای مولر با پاس کلبر موفق شد دروازه کارلسروهه را بگشاید و بقای هامبورگ را در بوندس لیگا تضمین کند، نقطه اوج او در هامبورگ بود. اشتیبر درباره آن بازی و همینطور هوادارن هامبورگ اینگونه می گوید:

آن بازی بدون شک یک بازی شگفت انگیز بود. من می خواهم اینجا از هواداران هامبورگ تشکر کنم. زمان حضور در هامبورگ را هرگز فراموش نخواهم کرد.





کامنت‌ها