Fussball90 LogoFussball90 Logo
Germany

رسمی؛ برندگان جوایز فریتس والتر مشخص شدند؛ هافبک لورکوزن بهترین جوان آلمان

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

بنیامین هانریش بهترین بازیکن جوان آلمان لقب گرفت.

جایزه فریتس والتر عنوانی سالانه است که به برترین بازیکنان دو رده سنی در آلمان داده می شود. به گزارش وبسایت رسمی DFB، بنیامین هانریش از لورکوزن در رده زیر 19 ساله های آلمان مدال طلا را دریافت کرد. در جایگاه دوم فیلیپ اوکس از هوفنهایم و ماکسیملیان میتشلشدات از هرتابرلین به ترتیب نفرات دوم و سوم شدند.

هانریش که فصل گذشته در رده زیر 19 سال لورکوزن نمایش های بسیار خوبی از خود نشان داد برای لورکوزن بزرگسال هم 9 بار به میدان رفت و در پست غیر تخصصی خود برای اشمیت انجام وظیفه کرد. هافبک آلمانی در تیم اشمیت به عنوان یک مدافع کناری بازی می کرد و نمایش های امیدوار کننده ای ثبت کرد.

 

در رده زیر 17 سال هم مدال طلا به جیان لوکا ایتر از وولفسبورگ رسید. مدافع کناری گرگها بازی های خوبی در رده پایه انجام داده بود. نفرات دوم و سوم هم کای هاروتز از لورکوزن و آرنه مایر از هرتابرلین بودند. در رده زیر 19 سال بانوان هم جایزه به نینا اهگوتس رسید که بازیکن باشگاه بروسیا دورتموند است.

گفتنی است سال گذشته یوناتان تا برنده مدال طلا شد و سال ماقبل آن یولیان برانت مدال طلا را کسب کرده بود. یولیان دراکسلر، ماریو گوتسه و بسیاری از بازیکنان فعلی آلمان زمانی این عنوان را کسب کرده بودند.



کامنت‌ها