Fussball90 LogoFussball90 Logo
Bayer 04 Leverkusen

برانت: به کسب جایگاه سوم بوندسلیگا می اندیشیم

نوید کرمی

ملی پوش تیم المپیک آلمان و باشگاه بایرلورکوزن از مسابقات پیش روی خود می گوید.

یولیان برانت بازیکن جوان باشگاه بایرلورکوزن و تیم المپیک آلمان در مصاحبه ایی با سایت رسمی بوندسلیگا از مسابقات پیش روی المپیک، بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا گفت. مشروح این مصاحبه را در زیر می خوانید.

نتیجه بازی های دوستانه چندان اهمیت ندارند بلکه درسی است که ما از این بازی ها می گیریم و در اردوهای پیش فصل درصدد جبران نقطه ضعف های خود بر می آییم. امسال تعطیلات بین دو فصل بوندسلیگا نیز بیشتر است که منجر شد من بتوانم وقت بیشتری برای خودم داشته باشم و دوستانم را ملاقات کنم.

وی درخصوص نفرات جذب شده نیز گفت:

ما هسته مرکزی فصل قبل را حفظ کرده ایم و از این بین کریستوف کرامر تنها خروجی باشگاه بوده است. از طرفی دیگر بازیکنان ممتاز جدیدی به تیم اضافه شده اند که می توان در این بین به کوین فولاند اشاره کرد. او طی این مدت به خوبی با تیم خو گرفته و همان طور که دیدید در بازی های دوستانه گل های زیادی هم به ثمر رساند.

پال داربی سرمربی هرتابرلین، لورکوزن را قهرمان این فصل بوندسلیگا نام نهاده، برانت در خصوص این انتظارات گفت:

قطعا قهرمانی هدف همه ی ما خواهد بود اما باید واقع بیانه به این ماجرا نگاه کنیم. بایرن و دورتموند چند سالی است که سطح بسیار فوق العاده ایی را در حال نمایش اند و ما می بایست خود را به این سطح نزدیک کنیم. شاید بتوان جام حذفی را هدف ممکنی برای فصل پیش رو در نظر گرفت که متاسفانه در سه سال اخیر نتوانسته ایم نتایج خوبی در این جام گرفته و باید از حذف شدنمان در این مسابقات اینبار درس بگیریم.

در خصوص المپیک ریو و اهدافش در فصل جاری نیز افزود:

در المپیک ما در گروهی خوبی قرار گرفته ایم و به قصد کسب مدال به برزیل خواهیم رفت. روز افتتاحیه در مراسم حضور نداریم چون روز قبلش باید مسابقه دهیم و فرصت چندانی برای پیگیری سایر رشته ها هم نداریم چون به نحوی فشرده طی دوهفته می بایست شش بازی انجام دهیم. یقینا نمی خواهیم برای تماشای دیدنی های ریو به این شهر پا بگذاریم چون خود را شایسته دریافت مدال در المپیک می دانیم از طرفی پس از پایان بازی ها با لورکوزن در بوندسلیگا بازی خواهم کرد که به نظرم کسب جایگاه سومی همچون فصل پیش می تواند نتیجه ای مناسب در پایان فصل پیش رو باشد. از طرفی بازی های خوبمان در مرحله گروهی فصل پیش لیگ قهرمانان که با اختلافی اندک در گروهمان سوم شدیم انتظارات را از ما برای کسب نتیجه ایی بهتر بالاتر می برد.



کامنت‌ها