Fussball90 LogoFussball90 Logo
Interview

مصاحبه جالب با رومنیگه: برای من نیز در سال 1984 اوضاع مانند مولر پیش رفت

میلاد ایلداری

کارل هاینتز رومنیگه خستگی زیاد را عامل اصلی عملکرد ضعیف مولر در یورو دانست

به گزارش TZ کارل هاینتز رومنیگه نایب رییس باشگاه بایرن مونیخ در مورد برخی موضوعات صحبت کرد. 

 

آقای رومنیگه در بازگشت به لیپشتات( تیم دوران کودکی و نوجوانی رومنیگه) چه حسی داشتید؟

خوب من 18 سال اول عمر خود را در این شهر سپری کردم و خاطرات مثبتی از اینجا دارم، دوران کودکی و نوجوانی خوبی وقتی در بوروسیا بازی می کردم داشتم.

اولین دوست دختر شما در 16 سالگی بود یا 17 سالگی؟!

اولین دوست دختر من همسر حال حاضر من است، او 15 ساله بود که همدیگر را ملاقات کردیم و رسما او را به پدر و مادرم معرفی نمودم.

نقش پدر شما در ادامه دادن فوتبال چقدر بود؟

پدر من بهتر از برتی فوگتس در دفاع کردن بود( با خنده). او از من وبرادرانم برای ادامه دادن فوتبال حمایت کامل می کرد، او  ما را در همه جا و در هر بازی همراهی می کرد.

پدر شما برای پیوستن به بایرن مونیخ به شما توصیه ای داشت؟

من 16-17 پیشنهاد از بوندسلیگا داشتم! من و پدرم در یکی از آخرین سفرهایمان به مونیخ به دفتر رابرت شوان در مونیخ رفتیم و من واقعا عصبی و گیج بودم. بعد از اینکه به دفتر او رفتیم به او گفتیم ما باید 10 دقیقه تنهایی با هم صحبت کنیم و تصمیم بگیریم، در آن زمان هامبورگ نیز به سختی به دنبال صحبت کردن با من بود چون آنها پول خوبی داشتند اما پدرم به من گفت"اگر شما یک پیشنهاد از بایرن مونیخ  اشته باشید پس باید به بایرن بروید"

شما شعاری در مونیخ به عنوان" میا سن میا" دارید این شعار چه چیزی را منعکس می کند؟

این بخشی از فرهنگ باواریا و بخشی از فرهنگ بایرن می باشد، که من ان را به عنوان یک خانواده بزرگ توصیف می کنم.

شما باواریایی به طور کامل صحبت نمی کنید اما ایتالیایی را خیلی روان حرف می زنید پس به طور طبیعی باید مانند آنچلوتی باشید؟

من در برخورد با کارلتو سعی می کنم به زبان ساده تر سخن بگویم، اما آنچلوتی می خواهد به سرعت زبان آلمانی را یاد بگیرد، او بسیار سخت کوش، متعهد و باانگیزه است.

آیا کارلتو خانواده دوست است؟

او یک نوع شدید از کسی است که خانواده دوست است و کاملا مناسب تیپ خانواده بایرن می باشد.

در مورد رناتو سانچز چه نظری دارید؟

او در 18 سالگی فوق العاده است، ما او را قبل از یورو با مبلغ 35 میلیون جذب کردیم و این در حالی است که مبالغ دراماتیکی که در فوتبال امروز خرج می شود من مطمئن هستم او بعد یورو در بوندسلیگا بازی نمی کرد.

برای مولر نصیحتی ندارید؟

نه من اینگونه فکر نمی کنم، البته که او از حذف در نیمه نهایی و نزدم گل در این تورنمنت خوشحال نیست، او بعد از یک فصل طاقت فرسا شکسته شد. من در مسابقات قهرمانی اروپا در سال 1984 چنین تجربه ای داشتم، بدن و ذهن من در آن مسابقات خسته بود. 



کامنت‌ها