Fussball90 LogoFussball90 Logo
FC Ingolstadt 04

رسمی: هائوکه وال به اینگولشتات پیوست

سید محسن علوی زاده

هائوکه وال مدافع پادربورن به اینگولشتات پیوست.

به گزارش وبسایت رسمی اینگولشتات، هائوکه وال مدافع میانی پادربورن که تا سال 2018 با این تیم قرار داشت، به صورت بازیکن آزاد { به علت سقوط پادربورن به دسته پایین تر } به اینگولشتات پیوست. این مدافع 189 سانتی متری قراردادی 3 ساله با اینگولشتات امضا کرد و از فصل آینده برای نخستین بار در بوندسلیگا 1 بازی می کند. هائوکه در مصاحبه با سایت رسمی اینگولشتات گفت:

پس از دو مقطع بازی در لیگا 3 و بوندسلیگا 2 ، بازی در اینگولشتات فرصتی بسیار عالی برای من است که خودم را در دسته بالاتر نشان دهم. شانزر {لقب اینگولشتات} معروف به روح تیمی قدرتمند هستند و من هرکاری می کنم تا مسیری رو به پیشرفت را طی کنیم. به عنوان یک نوردلیختی، بسیار مشتاقم تا با نگرش و ذهنیت باواریایی بیشتر آشنا شوم. 

توماس لینکه مدیر ورزشی اینگولشتات با ابراز خوشحالی در مورد این انتقال موفق، گفت:

هائوکه وال مدافعی بسیار با استعداد است که تمامی توانایی هایش را به صورت حرفه ای به میان می گذارد. با وجود سن کمش او همیشه به عنوان یک رهبر در تجربه های قبلی اش بازی کرده است و تجربه های ارزشمندی کسب کرده است. 

 

گفتنی است وال سابقه بازی در تیم های دینامو درسدن و هولشتاین کیل را هم دارد.

این مدافع 22 ساله در این فصل برای پادربورن 34 بار به میدان رفت و 2 گل به ثمر رساند و پادربورن در این فصل با کسب رتبه هجدم بوندسلیگا 2 ، به بوندسلیگا 3 سقوط کرد. 



کامنت‌ها